Paket

WWW PRO

Velika spletna stran

Večje spletne strani

Za srednje velika podjetja, še posebej tiska, ki imajo veliko izdelkov ali storitev, kjer je potrebno spletno stran temu prilagoditi je potrebno najprej izbrati orodje, s katerim bo spletna stran narejena. Medtem, ko se nakupovalne navade spreminjajo (hitreje, kot bi pričakovali ali želeli), se jim mora prilagoditi tudi splet (in spletne strani).

Še posebej veliko vprašanje je to za podjetja, ki iamjo veliko ponudbe in zato potrebujejo večje spletne strani. Mala se hitro prilagodijo, večja pa bi si želela več stabilnosti in manj drastičnih sprememb na trgu.

Včasih so spremembe tako velike (in spletne strani niso bile vzdrževane), da je hitreje in ceneje narediti spletne strani na novo, kot pa popravljati stare. Včasih se splh ne da popraviti starih (obstoječih), ker so orodja , v katerih so bila narejena, zastarela ali pa so šla v napačno smer in propadla. V takem primeru predlagamo uporabo resnejših CMS orodij, kot so na primer Drupal ali Typo3. Obstajajo že toliko časa na trgu, imajo toliko podpore in so uporabljena v tako velikih sistemih, da enostavno ne morejo propasti. WordPress je super in primeren za veliko primerov (večina svetovnega spleta je narejena v WordPress CMS), vendar ima svoje pomanjkljivosti.

Najprej Case Study ali 'študija spletne strani'

Case study  je osnova za oblikovanje večje spletne strani (tudi manjše, pravzaprav). Pod ‘oblikovanje je mišljeno vse, ne samo grafično oblikovanje, tudi zasnova sama, strategija, funneling, …
Spodaj je primer dobro zasnovane spletne strani. Imela je res veliko vsebine (najprej je bila celo še večja),
da je takrat (2004) naš webmaster rekel, da je ‘overkill’…

Vendar je bila dobro premišljena in od klientov smo dobili odlične povratne informacije, kot na primer:

  • “… čudovita in pregledna”,
  • “… dobili smo vse informacije – vi ste pravi dobavitelj”,
  • “… ko smo našli vas nismo več gledali več drugje”,
  • “… takoj smo vedeli, da je to, to!”

Overkill ali ne, kaj si lahko še bolj želiš, če slišiš tako veliko pohval in dobiš naročil?
Danes bi si vsak polizal vseh deset prstov na rokah in nogah za nekaj takega!

Čista oblika in preprosta zasnova (manj je več), do vsake informacije v treh klikih, kupcu pomagati najti rešitev na njegov problem (saj zato je na spletni strani, kajne…).
Na podstrani nekega izdelka so bile vse informacije, ki jih klient potrebuje. Prodajalec je potencialnega klienta po telefonu samo vodil do izdelka (oba sta istočasno gledala spletno stran, vsak na svoji strani žice), in tako zelo hitro našla rešitev na kupčev problem. Kupec si je lahko predstavljav rešitev in vedel, kaj bo dobil.

Ne bojte se pomagati kupcu!

Objavite ključne informacije na način, kot jih išče kupec – to rešuje njegov problem.  To bo razlog, da vas bo kontaktiral – in vesel bo, da vas je končno našel…
‘Overkill’  ali ne. Spletna stran, dizajn, logika,… mora biti narejeno tako, da pomaga podjetju, organizaciji. V takem primeru je spletna stran tudi najcenejša.
Prihodnost (tek na dolge proge) za vsako podjetje je gotovo v tem, da kupcem pomagamo, ne pa iztržemo denar in ga prepričamo, da potrebuje naš izdelek.

Spletna stran za ZNAK

Izdelava spletnih strani - velika ali večja spletna stran

Spletna stran za MASARU

Izdelava spletnih strani - velika ali večja spletna stran

O študiji spletne strani oziroma Case Study

Lahko se preprosto vprašamo:
  • Kdo je obiskovalec naše spletne strani?
  • Kaj ta oseba išče?
  • Kaj mu želimo povedati?
  • Če je to potencialni kupec, kaj išče in kako, na kakšen način?
  • Kaj nam je bilo všeč na drugih, odličnih spletnih straneh (ali na spletnih straneh podobnih izdelkov)?
  • Kaj je dobro narejeno na vsaki izmed njih?
  • Kaj name je tam in kaj nam bi na naši spletni strani pritegnilo pozornost in zakaj?
  • Itd.
Kdo so potencialni kupci, kako se obnašajo, razmišljajo, pogojuje filozofijo spletne strani.
 
Na ta vprašanja vam ne odgovori noben CMS, noben ‘template’, noben algoritem ali ugodna ponudba v stilu “Naredite si jo sami. Spletna stran v 30 minutah … za samo … €”. To lahko drži, ampak ne za neko resno dejavnost.
 
Bolje se je odločiti za preudaren pristop in ‘tek na dolge proge’.
Konec koncev boste spletno stran uporabljali vrsto let.

Najhitreje:

Radi imamo telefon:
Veliko lahko vprašaš
(in še več izveš), lažje se odločiš,
dobiš takojšnjo pomoč. 
Nič ne stane in nihče te ne gnjavi.

Lahko vprašajte kar tu:

Zanima nas ...

Ali pošljete email:

Summary
Oblikovanje in izdelava spletnih strani. Komplet!
User Rating
5 based on 1 votes
Service Type
Oblikovanje in izdelava spletnih strani. Komplet!
Provider name
MASARU d.o.o.,
Na Rojah,3,Ljubljana-1000,
Telephone No.041 68 48 48
Area
Ljubljana
Description
Oblikovanje in izdelava spletnih strani. Vse: - idejna zasnova, oblikovanje, - priprava materialov, izvedba, - SEO optimizacija in priprava za iskalnike, - testiranje in nastavitve. ...
Close Menu