Izdelava spletnih strani

Vsaka dejavnost potrebuje spletno stran

Danes gre težko brez spletne strani: vse je na internetu in zato vsaka dejavnost potrebuje spletno stran. Nakupovalne navade so se pač spremenile. Je vaša res prilagojena za sodobni čas? Prilagojena za telefone? Na kaj morate biti pozorni pri izdelavi spletnih strani?

Preverite, če je naša spletna stran prilagojena telefonu? Ni dovolj, da je responsive’…

Metoda 1:
Poskusimo stran na telefonu. Pa ne vi!
Pojdite na kavo z nekom in ga prosite, da naj obišče vašo spletno stran na (njegovem) telefonu.
Nobenih navodil ali vprašanj mu ne dajte! Samo opazujete, kako jo bo uporabljal.
Če vas kaj vpraša, mu recite, da naj srfa, kot, da vas ni zraven. To je vse.

Metoda 2:
Prosite to osebo, da brska po vaši strani z eno roko.
V praksi bo itak imel pijačo v drugi roki (ali mogoče boljšo polovico …). 

Metoda 3:
Sami vzemite pametni telefon z eno roko, obiščite svojo spletno stran in
brskajte po njej z eno samo roko (z enim prstom v bistvu).

Mogoče je to kruto ampak ni daleč od resnice.

Če ni prilagojena, jo posodobite in/ali se dogovorite za vzdrževanje

To je najmanj, kar lahko storite. Vaš webmaster ali ta, ki vam je naredil spletno stran naj jo vzdržuje in posodablja v skladu s sodobnimi trendi (v bistvu bi vas v to MORAL prepričati sam). Če imate problem vam lahko pomagamo mi. pri izdelavi spletnih strani smo še posebej pozorni na to, da bodo te lahko rastle z vami.

Spletno stran vam lahko prilagodimo ali celo naredimo na novo (včasih prilagoditve ni moč narediti).
Za to uporabljamo enega izmed CSM orodij (Content Management System).
Najbolj razširjen je sicer WordPress. ni pa edini. Na stotine jih je. Za podjetja je zelo primeren tudi Typo3.

Spletne strani lahko dodatno osvežujete sami – sodobne spletne strani vsebujejo FRONTEND editor ali INLINE editor. Z WordPress CMS je to enostavno, uporabite lahko recimo zelo enostavna orodja (nekatera so brezplačna), kot so: Elementor, Elementor Pro, Divi, Beaver Builder, SiteOrigin, Brizy, …

Z E L O    P O M E M B N O:
PRILAGODITE SVOJE SPLETNE STRANI ZA PRIKAZ NA TELEFONU!


Že kar nekaj časa Google beleži več iskanj na pametnih telefonih, kot na namiznih račualnikih.
Ali, po domače:  mlajša generacija bolj pogosto išče in tipka na drobne tipke pametnega telefona, kot pa, kadar sedi za računalnikom. Gre za čisto vsakdanja iskanja. Pa ne samo mlajša generacija…

– – –

In ne samo to. Ljudje stremimo v telefone in se kar ne moremo odlepiti od njih.
Brez pretiravanja:
Nekdo lahko hodi mimo vaše trgovine, medtem, ko gleda v svoj telefon,
brska po Google in išče izdelek, ki ga imate prav vi, v vaši trgovini nekaj metrov vstran.

– – –

V prihodnosti nam telefona niti gledati ne bo treba, ker ga bomo preprosto vprašali in ta nam bo odgovoril (avdio search). Mimogrede, to ni neka daljna fantastična prihodnost, to delno že deluje in se vedno bolj hitro razvija.
Okrnjeno je to sicer delovalo že prej, Google pa je predstavil nov ‘search’ in komunikacijo z uporabo ‘pomočnika’ na Google I/O konferenci, 8/9. maja 2018.
V bistvu kar težko verjeti, šokantno… Tehnika gre pač naprej.
Povezava do cele Google I/O konference  —  Povezava do Duplex Audio Search – demo.

– – –

Če vaša spletna stran ni prilagojena (resnično in zelo prilagojena) prikazu na telefonu, je nujno potrebna prenove ali celo ponovne izdelave.
(Včasih spletnih strani ni moč prenoviti, recimo, ker so narejene na zastareli platformi, niso bile bile vzdrževane ipd.)

Spletna stran: kdaj je 'case study' potreben?

Pri spletnih straneh preveč pogosto uporabimo neko predlogo (theme) od drugih, kajti: “Ne moremo veliko zgrešiti, če naredimo tako, kot drugi”.

Res? Od kod je naša predloga (theme, template)? Od kod je skopirana? Kdo kopira koga in na osnovi česa je narejen izvirnik? Od kje izvira? Se je kdo sploh pozanimal  če sploh lahko izve…

Pogosto tako predlogo malo prilagodimo in imamo lepo spletno stran ali prospekte.

Manj je teh primerov, ko podjetniki res posvetijo čas spoznavanju navad svojih kupcev in nato vse (ne samo spletne strani, vse!) prilagodijo temu. Recimo, da kupcu pomagajo, oziroma mu poenostavijo iskanje rešitve za njegov problem.

Recimo:
– “Kdo sploh so naši kupci?”
– “Kaj iščejo?”,
– “Kakšne probleme rešujejo?”
– “Kaj želijo najti, prebrati, slišati na naši spletni strani?”
– “To sploh imamo?”

-MASARU-Graficno-oblikovanje-Izdelava-spletnih-strani-Video-predstavitve-Raziskava-trga

Pri oblikovanju in izdelavi spletnih strani je 'Case Study' osnova

Torej neke vrsta raziskava (lahko je zelo, zelo preprosta) je zelo koristna in zato pogosto ni potrebno nikogar najemati. To lahko stori vsak sam (v bistvu mora). Spletna stran, ki takšne podatke upošteva bo pač dosti boljša kot kopija kopije tega, kar nekdo meni, da je ‘IN’ ali moderno. Več informacij in podpora tem trditvan, si lahko preberete tu:
Preden sploh klarkoli …
Pomen raziskave
Kako na prvo stran Googla?

Saj razumete, da vam ne poskušamo prodati izdelave študije ali raziskave? Tega ne delamo. Je pa veliko večje veselje delati reklamne materiale z nekom, ki to ima. Takšni reklamni materiali imajo večji uspeh.
Že za povprečno veliko spletni stran je ‘Case Study’ osnova. Sploh pa NIHČE od malih tega ne naredi in veliko jih niti ne potrebuje. A najslabše je
preprosto narediti po vzorcu, kot so ga naredili drugi. Preprosto vzeti neko predlogo (template, theme) in imate spletno stran ‘hitro’ narejeno. Pogosto postane bolj pomembno, da je stran lepa, kot, da služi namenu, da pomaga ali celo, da prodaja. Tako zajteva izdelava spletnih strani nekaj več, kot le: “Potrebujem spletno stran. Koliko stane?”

In kako verjetno je, da bo obiskovalec spletne strani zadovoljen z nami, če mu ne pomagamo z  informacijami, ki jih išče?

V vsakem primeru boste spletno stran uporabljali dolgo časa (vedno v bistvu) in želite kar najboljši odziv od njej. Že iz finančnih razlogov je nujno potrebno, da imate raziskavo trga in svoj Case Study spletne strani (to sta dve stvari). Mi stalno prilagajamo vsebino in se korigiramo glede na to, kar novega izvemo – od kupcev.

Nekaj primerov

Primer osebne spletne strani - paket WWW MINI-MINI

Osnovna spletna stran ali ‘portfolio stran’ običajno sloni na preprosti logiki.

masaru-website-design-simple-small
Paketa WWW MINI-MINI in (delno) WWW START

Primeri povprečne spletne strani - paket WWW CHANGE

Za spletno stran, ki se razvija in raste, je že dobro, da se vsaj opira na izkušnjah. Še bolje, če jo ima ‘Case Study’.

masaru-website-design-medium
Paket WWW CHANGE

Primer večje spletne stran - paket WWW PRO

Večja spletna stran navadno ima ali vsaj mora imeto raziskavo trga, sicer je sebi namen.

masaru-website-design-big
Paket WWW PRO

SEO (Search Engine Optimization) - veliko prahu ali nuja?

Grafično oblikovanje - Oblikovanje in izdelava spletnih strani - Izdelava predstavitvenih videov

Prvi problem, ko nekdo ima svojo spletno stran je, kako potencialne kupce sploh usmeriti nanjo? Kako naj spletno stran najdejo?

Ali kdo sploh pogleda na drugo stran zadetkov googla? Včasih. Večinoma pa ne. Večina spletnih strani n prilagojena iskalnikom. To bi morali narediti že ob izdelavi spletnih stran – sproti.

Zato je treba spletno stran ‘optimizirati’ (joj, kako se to strokovno sliši) oziroma jo prilagoditi, da nas iskalniki (recimo google) lažje najde in uvrsti višje.
Od tod ime “Search Engine Optimization” Ali, po naše: “optimizacija za spletne brskalnike”. O tem si lahko več preberete tu.

Vsekakor pa vam na kratko in jedrnato povemo raje v živo in še enkrat ne, ne bomo vam niti ponujali SEO storitev. Optimizacijo delamo sproti, ko delamo spletne strani za svoje kliente, kadar delamo na novo. Če vam vaš webmaster ni naredil in sprotoma ne dela optimizacije, ga zamenjajte.

Ta trenutek je za vas pomembno, da za notranjo optimizacijo poskrbimo že ob izdelavi spletne strani. Večji, ko je paket, več tega vključuje.

Pošljite email, vprašajte. Sicer pa:
“Zakaj sploh imeti spletno stran, če je kupci ne najdejo?”

Najhitreje:

Radi imamo telefon:
Veliko lahko vprašaš
(in še več izveš), lažje se odločiš,
dobiš takojšnjo pomoč. 
Nič ne stane in nihče te ne gnjavi.

Lahko vprašajte kar tu:

Zanima nas ...

Ali pošljete email:

Close Menu