Ta spletna stran uporablja t.i. "piškotke", da bi zagotovila najboljšo izkušnjo za uporabnika.
Piškotki so male datoteke, shranjene v vaši napravi in omogočajo veliko različnih funkcionalnosti.
Obliki dajemo navadno velik poudarek. Dobro.
Vendar naj oblika služi namenu – uporabniku oz. njegovi izkušnji na spletni strani (UX — User eXperience).
V tem prispevku si najprej poglejmo kaj odsvetujemo. Nato, kaj priporočamo.
(Se opravičujemo, če ... nismo želeli razvrednotiti vaše spletne strani, če ni OK.)
Če je mogoče, ne kupujte predlog (theme) ali celo že narejenih strani (Copy-Paste, "Spletna stran v 30 minutah..." — in podobni click-bait triki). Tudi ne uporabljate brezplačnih. Najbolje: nobenih predlog. Kaj?
Razlog: predloge so oblikovane, da se dobro prodajajo. Ne toliko, da vam pomagajo ali vam dobro prodajajo vaše izdelke. Da se predloge (theme) dobro prodajajo. Lahko jih sicer prilagodite (do neke mere) in lahko čisto dobro služijo vašem primeru... Mi jih odsvetujemo.
Obstaja več razlogov. Eden je ta, da zelo verjetno niso prilagojene vam in vašim potrebam (Google Analytics, UX, UI, funnels, ...). Tudi ne vaši raziskavi o željah obiskovalcev vaše spletne strani, ki ste jo naredili. Poleg marketinških razlogov je precej tehničnih razlogov in ovir.
Ozadje: izdelovalci predlog (theme) se trudijo narediti čim večji biznis od prodaje predlog (da bi ustrezale čim večjemu številu spletnih strani). Samo pomislite: z Wordpressom je narejenih ca. 64 miljonov spletnih strani. Predloge so velik biznis.
Spletno stran kreirajmo (oblikujmo) za vašega kupca. Najbolje, da je ta v skladu z izkušnjo, ki si jo želi imeti na strani (to imenujemo tudi UX ali User eXperience).
Cilj naj bo: zadovoljen uporabnik vaše spletne strani. Pomagajmo mu najti rešitev zanj (da ne bo zgolj brskal po strani in jo potem zapustil).
Obliko spletne strani (zamisel) naredimo prilagojeno uporabniku in ne glede na to, kaj nudijo tako opevane predloge (theme).
Ko imamo obliko, iščemo izvajalca!
Pokličite nas: 041 68 48 48.
Predstavljajte si, da:
Design naj bo prilagojen vaši raziskavi:
Design naj bo v prvi vrsti učinkovit. In še vedno je lahko (in naj bo) estetski, lep, "fancy" in vse ostalo.
Taka stran bo skoraj gotovo narejena po meri. Dobre strani so narejene po meri. Niso dobre samo zato, ker so lepe, temveč, ker je so oblikovanje s točno določenim ciljem. Sicer je škoda denarja.
Spletne strani oblikujmo za naročnika — spletna stran mora kar najbolj pomagati vašem kupcu (in s tem tudi vam).