#224:

Oblika, design
(UI ali User Interface)

#224:

Oblika, design (UI ali User Interface)

#2241:

Design spletne strani

Obliki dajemo navadno velik poudarek. Dobro.
Vendar naj oblika služi namenu – uporabniku oz. njegovi izkušnji na spletni strani (UX — User eXperience).

V tem prispevku si najprej poglejmo kaj odsvetujemo. Nato, kaj priporočamo.

(Se opravičujemo, če ... nismo želeli razvrednotiti vaše spletne strani, če ni OK.)

Na Wordpress strani je več, kot 8.000 brezplačnih tem.
#2242:

Odsvetujemo

Če je mogoče, ne kupujte predlog (theme) ali celo že narejenih strani (Copy-Paste, "Spletna stran v 30 minutah..." — in podobni click-bait triki). Tudi ne uporabljate brezplačnih. Najbolje: nobenih predlog. Kaj?

Razlog: predloge so oblikovane, da se dobro prodajajo. Ne toliko, da vam pomagajo ali vam dobro prodajajo vaše izdelke. Da se predloge (theme) dobro prodajajo. Lahko jih sicer prilagodite (do neke mere) in lahko čisto dobro služijo vašem primeru... Mi jih odsvetujemo.

Obstaja več razlogov. Eden je ta, da zelo verjetno niso prilagojene vam in vašim potrebam (Google Analytics, UX, UI, funnels, ...). Tudi ne vaši raziskavi o željah obiskovalcev vaše spletne strani, ki ste jo naredili. Poleg marketinških razlogov je precej tehničnih razlogov in ovir.

Ozadje: izdelovalci predlog (theme) se trudijo narediti čim večji biznis od prodaje predlog (da bi ustrezale čim večjemu številu spletnih strani). Samo pomislite: z Wordpressom je narejenih ca. 64 miljonov spletnih strani. Predloge so velik biznis.

Wordpress poganja že pkrog 40% vseh spletnih strani. Med izdelovalci predlog je bitka za miljonske zaslužke!
#2243:

Priporočamo

Spletno stran kreirajmo (oblikujmo) za vašega kupca. Najbolje, da je ta v skladu z izkušnjo, ki si jo želi imeti na strani (to imenujemo tudi UX ali User eXperience).

Cilj naj bo: zadovoljen uporabnik vaše spletne strani. Pomagajmo mu najti rešitev zanj (da ne bo zgolj brskal po strani in jo potem zapustil).

Obliko spletne strani (zamisel) naredimo prilagojeno uporabniku in ne glede na to, kaj nudijo tako opevane predloge (theme).
Ko imamo obliko, iščemo izvajalca!

Pokličite nas: 041 68 48 48.

Predstavljajte si, da:

  • Imate skoraj poljubno oblikovano spletno stran (ki ni zaradi tega nič dražja) a je bolj skladna z vašo celostno grafično podobo podjetja.
  • Je stran že v osnovi hitrejša in manj zahtevna za vzdrževanje (minimalno vzdrževanje, 1-2x letno).
  • Niste odvisni od predloge (theme), od nadgradenj, posodobitev in težav povezanih s tem.
  • Stran je že v osnovi skodirana tako, kot bi nekdo pisal kodo "peš" — WOW!
  • ... še več je superlativov — pa saj ne boste verjeli... točno tako delamo!
#2244:

Potrudimo se!

Design naj bo prilagojen vaši raziskavi:

  • Kaj potencialni kupec išče?
  • Na kakšen način si želi informacije?
    (Ni tako težko vprašanje, kot se sliši.)
  • Kakšna naj bo hierarhija podajanja informacij?
  • Kako mu podajamo informacije - še posebej glede na te odgovore?
  • Kako se bo znašel na strani?
  • Kje naj se nahajajo določene informacije (logo, slike, meni, naslovi, teksti, podnapisi, prazni prostori, …)?
  • Razmerja elementov na strani.
  • Velikosti posameznih elementov spletne strani na namiznem računalniku in na mobilnih napravah.
  • Logika na strani.
  • Struktura strani in podstrani.
  • … itd.
Sodobna komunikacija je precej digitalna. Sodobni časi pač.
OK. Izboljšajmo jo! :-)
#224X:

Povzetek

Design naj bo v prvi vrsti učinkovit. In še vedno je lahko (in naj bo) estetski, lep, "fancy" in vse ostalo.

Taka stran bo skoraj gotovo narejena po meri. Dobre strani so narejene po meri. Niso dobre samo zato, ker so lepe, temveč, ker je so oblikovanje s točno določenim ciljem. Sicer je škoda denarja.

Spletne strani oblikujmo za naročnika — spletna stran mora kar najbolj pomagati vašem kupcu (in s tem tudi vam).

Pokličite (041 68 48 48), šilček imamo pripravljen!
#22:

Povezani prispevki: