Ta spletna stran uporablja t.i. "piškotke", da bi zagotovila najboljšo izkušnjo za uporabnika.
Piškotki so male datoteke, shranjene v vaši napravi in omogočajo veliko različnih funkcionalnosti.
Ugotovimo sami!
Namesto filozofiranja ali prepisovanja od marketinških gurujev, se lahko sami vprašamo:
Vprašajmo naše prijatelje, znance.
Tudi malo bolj direktna vprašanja:
Dalje, povprašajmo naše obstoječe in potencialne kupce:
Preprosto, po človeško. Zvedeli boste marsikaj.
To lahko vedno storite sami.
Ne stane skoraj nič (le vaš čas).
Bi vi pomagali, če vas nekdo nekaj prosi?
Ljudje radi pomagajo.
Prosimo jih za pomoč: za mnenje.
Vprašajmo jih preprosto, po domače, recimo:
- "Zdravo [ime], vas lahko prosim za pomoč?"
- "OK..."
- "Prenavljamo spletno stran in bi jo radi prilagodili kupcem. Kaj vam je bilo dobro, kaj bi spremenili, kaj ..." ipd.
Vprašajamo za mnenje čimveč ljudi.
Čimveč novih uporabnikov.
Nekaj časa zbiramo te odgovore in odkrili bomo, kaj je smiselno spremeniti. Nekatera mnenja se bodo ponavljala - ta so zanimiva za razmislek. Ekstremna in posamična mnenja lahko vzamemo zgolj na znanje - niso nujno dobra. Presodite sami.
Rezultate primerjajmo z Google Analitiko (saj jo spremljate, kajne?), poslovanjem samim, nato bo odločitev lažja:
Splošna marketinška pravila so "splošna". V redu.
Za vaše področje pa je lahko zelo pomembno še kaj drugega.
Zato so mnenja naših kupcev, klientov in potencialnih klientov v ospredju - bolj pomembna, kot "naučena marketinška pravila".
Mogoče je veliko je spraševanja... vendar bolj, ko komuniciramo z našimi kupci, bolje bo.
Kako pa bi sicer zvedeli, če ne od kupcev direktno?
Navadimo se preprosto vprašati - to lahko vedno.
Tako boste bolj sigurni vase, da ste na pravi poti.
Upamo, da vam je ta informacija pomagala.
Sicer: 041 68 48 48 ;-)