Ta spletna stran uporablja t.i. "piškotke", da bi zagotovila najboljšo izkušnjo za uporabnika.
Piškotki so male datoteke, shranjene v vaši napravi in omogočajo veliko različnih funkcionalnosti.
Dobesedno: "Kaj je to?" — kar gledam?
Vaš kupec ('stari' ali potencialni) se bo:
vprašal, kaj pravzaprav gleda. Kaj je to?
Cilj je, da najprej prepozna, kaj to je. Kar malo smešno, kajne? Prodajalec zelo drobro pozna izdelke, kupec pa verjetno ne. Včasih se lahko začudimo, ko nam kupec postavlja čisto osnovna vprašanja (in še vse mu piše...).
Na kakšen način pritegnemo pozornost je spet tema zase (in odvisna od več dejavnikov). Komunicirajmo na čim bolj jasen in preprost način.
Dobesedno: "Ali mi je to koristno?"
Ta izdelek, storitev...
Gledano iz njegovega zornega kota - kaj on meni.
Če mu pač ni, nič hudega. Pač ni zanj. Srečno!
Če mu je, se začne "prodajni postopek":
Prednosti zanj, iz njegovega zornega kota, ne z našega! Če smo mu dobro odgovorili na ti dve vprašanji, bo lahko nadaljeval s tretjim, sicer je to manj verjetno.
Če mu je koristno, se verjetno vpraša:
"OK, koliko to stane?"
Tu se verjetno delijo mnenja in strategija prodaje - razumljivo. Včasih cen ne objavljamo. Nekaj razlogov:
Vse OK. Pač niste objavili cene.
Nič zato, če cene niso objavljene, vendar se bo kupec še vedno spraševal, koliko to-in-to stane.
Če smo prejšnji korak naredili dobro, nas bo mogoče kontaktiral.
Ko si kupec na točko 3 odgovori, je zgolj še vprašanje:
"Kje se dobi?"
Kontakt naj bo vedno pri roki (na vsaki strani ali še bližje: na mestu, kjer se kupec odloča).
Pokličite, torej: 041 68 48 48.
Ob pregledu vseh štirih, sta točki 1 in 2 najpomembnejši. Povzamimo:
To je prvo.
Za pomoč pokličite: 041 68 48 48