#222:

Kaj nekdo naredi
po obisku spletne strani?

#2221:

Poglejmo
podatke!

Google
Analytics

V analitiki lahko ugotovimo marsikaj.
Poskusimo si te rezultate pravilno tolmačiti.

Še posebej nas lahko zanima (recimo):

  1. Od kod prihajajo obiskovalci (povezave, socialna omrežja, direktno)?
  2. Kdaj so obiski bolj pogosti (je to povezano z našo promocijsko aktivnostjo)?
  3. Demografski podatki (spol, starost, lokacija ...).
  4. Ali po straneh brskajo z računalnika ali s telefona? So to sploh naši kupci ali pač nekdo...?
  5. Koliko časa se zadržujejo na posameznih straneh?
  6. Potek njihovega brskanja po straneh (flow).
  7. Kdaj zapustijo strani in zakaj (delno)?
  8. … itd.
Google Analytics Home (zgolj za primer).
Google Analytics - Audience Overview : Od kod so obiskovalci, s kakšne naprave brskajo po strani in podobno (zgolj primer).
Google Analytics - Behavior Overview: Kaj jih zanima (zgolj za primer).
Google Analytics - Aquisition Overview: Kako smo obiskovalce pridobili (zgolj za primer).
Google Analytics - Behavior Flow: Kako obiskovalci srfajo po vaši straneh (zgolj za primer).

Podatkov v Google Analytics je ogromno.
Večji vzorec imamo, bolj pravilno lahko sklepamo.

Ključno je, da si jih kar se da pravilno tolmačimo.
Lahko bo potrebno še kaj več, kot le Google Analytics.

Iz analize pa lahko izvlečemo vsaj tiste kazalnike, ki nam najbolj pomagajo.

Obiskovalci večinoma le malo srfajo, gledajo, ...
naredijo pa bolj malo.

Preprosto so manj odločni.

Kaj lahko naredimo?
#2222:

Opazujmo se

Ha! To je lahko zabavno!

  1. Ali zgolj vrtimo kolešček miške / drsamo po telefonu – na pol avtomatično, kot v transu ?
  2. Koliko časa se zadržimo na posamezni spletni strani?
  3. Koliko časa na Facebook, Instagram, YouTube kanalu ali na LinkedIn straneh ...?
  4. Kakšnim informacijam (sploh) damo pozornost?

Opazujmo se. :-)

 

Kaj pa naš obiskovalec? V mislih imamo potencialnega kupeca — ne kogarkoli.

  • Ali je naš potencialni kupec drugačen od nas?
    V čem?
  • Kako bi to ugotovili?
Zgolj vrtimo kolešček miške in potem... nič?
#2223:

Kruta resnica

(Sorry ...)

Kruta resnica je analitika obiska (Google ali kakšna druga). Hotjar (primer slika desno) nam pokaže, kje se zadržuje miška obiskovalca.

Postali smo manj odločni in bolj previdni. Težje sprejemamo odločitve. Zato se ne čudimo, če naši obiskovalci ne naredijo kaj dosti (ali nič). Ali lahko to kako izboljšamo?

Poiščimo razloge. Mogoče lahko, na primer, vprašamo svoje kupce:

  • Kako so nas našli?
  • Kako so se znajdli na naši strani?
  • Kaj jim je bilo v redu in kaj manj?
  • ... ipd.

 

Hotjart (in podobi) merijo premikanje miške - tam, kjer se zadržuje miška na zaslonu, je (verjetno) usmerjeno tudi oko opazovalca). Merijo še cel kup drugih stvari ...
#2224:

Kaj lahko naredimo?

V dobi digitalne komunikacije delujemo vedno bolj avtomatično. Vrtimo kolešček miške, 'drajsamo' po telefonu in težje nas kaj prepriča k dejanju (klic, email, sporočilo, povpraševanje, nakup ...).

Kaj torej obiskovalec naredi, ko obišče spletno stran?
Ali ni to 'UX—vprašanje'?

Je in ni. Če gledamo iz stališča izdelave spletnih strani: sploh še nismo pri uporabniški izkušnji (UX), čeprav sta ti področji tesno povezani.

Verjetno je uporabniška izkušnja dosti bolj pomembna, kot koliko obiskovalcev pride na našo spletno stran (recimo, če ste veliko delali na SEO in dobro rangirate v Google — veliko obiska in potem: nič).

Raziščimo in popravimo to! Sicer je škoda denarja za izdelavo spletne strani – pa naj bodo še tako »fancy«.
Se strinjate?

Nekaj idej imamo v žepu: 041 68 48 48!

Ali naš obiskovalec "pač malo drsa po telefonu" - in to je to?
#22:

Povezani prispevki:

#142:

Kaj je celostna grafična podoba blagovne znamke?

(... se najbolje vidi na večjih zaslonih.)

Ta spletna stran je B2B

(Business to business)

Najbolje je vidna na osebnih računalnikih (izjemoma na nekaterih tablicah ali telefonih). Za telefone ipd. je prikaz nekaterih vsebin izklopljen. Če vas zanima več, pokličite.

Grizem samo od petkih po 15:00 uri... :-)

041 68 48 48