Ta spletna stran uporablja t.i. "piškotke", da bi zagotovila najboljšo izkušnjo za uporabnika.
Piškotki so male datoteke, shranjene v vaši napravi in omogočajo veliko različnih funkcionalnosti.
V analitiki lahko ugotovimo marsikaj.
Poskusimo si te rezultate pravilno tolmačiti.
Še posebej nas lahko zanima (recimo):
Podatkov v Google Analytics je ogromno.
Večji vzorec imamo, bolj pravilno lahko sklepamo.
Ključno je, da si jih kar se da pravilno tolmačimo.
Lahko bo potrebno še kaj več, kot le Google Analytics.
Iz analize pa lahko izvlečemo vsaj tiste kazalnike, ki nam najbolj pomagajo.
Ha! To je lahko zabavno!
Opazujmo se. :-)
Kaj pa naš obiskovalec? V mislih imamo potencialnega kupeca — ne kogarkoli.
Kruta resnica je analitika obiska (Google ali kakšna druga). Hotjar (primer slika desno) nam pokaže, kje se zadržuje miška obiskovalca.
Postali smo manj odločni in bolj previdni. Težje sprejemamo odločitve. Zato se ne čudimo, če naši obiskovalci ne naredijo kaj dosti (ali nič). Ali lahko to kako izboljšamo?
Poiščimo razloge. Mogoče lahko, na primer, vprašamo svoje kupce:
V dobi digitalne komunikacije delujemo vedno bolj avtomatično. Vrtimo kolešček miške, 'drajsamo' po telefonu in težje nas kaj prepriča k dejanju (klic, email, sporočilo, povpraševanje, nakup ...).
Kaj torej obiskovalec naredi, ko obišče spletno stran?
Ali ni to 'UX—vprašanje'?
Je in ni. Če gledamo iz stališča izdelave spletnih strani: sploh še nismo pri uporabniški izkušnji (UX), čeprav sta ti področji tesno povezani.
Verjetno je uporabniška izkušnja dosti bolj pomembna, kot koliko obiskovalcev pride na našo spletno stran (recimo, če ste veliko delali na SEO in dobro rangirate v Google — veliko obiska in potem: nič).
Raziščimo in popravimo to! Sicer je škoda denarja za izdelavo spletne strani – pa naj bodo še tako »fancy«.
Se strinjate?
Nekaj idej imamo v žepu: 041 68 48 48!