#236:

Obiskanost spletne strani ali čas na strani?

#236:

Obiskanost spletne strani ali čas na strani?

#2361:

Kratko vprašanje

Kaj vam pomeni več:

  • Da imate čimveč obiska na spletni strani?
  • Da se obiskovalec čim dlje zadržuje na vaši spletni strani?

Idealno je seveda oboje, vendar, če bi morali izbirati: kaj bi izbrali?

 

V naši branži nam pomeni več, da se obiskovalec dlje časa zadržuje na spletni strani, kot to, da imamo veliko obiskovalcev (ki hitro zapustijo spletno stran).

Daljši čas na strani nam dviga "ranking" in povečuje vrednost. Preprosto povedano: obiskovalcu je stran zanimiva in brska po strani.

Velika obiskanost pa sama po sebi še ni  dovolj.
Če je obiskov veliko, le-ti pa hitro zapustijo stran, to lahko pomeni, da verjetno niso našli, kar so iskali ...
Ta stran bo posledično tudi rangirana nižje (Google in drugi iskalniki to znajo izračunati).

Spletne strani, ki jih hitro zapustimo, so nam manj pomembne. Za rangiranje je to signal, da obiskovalec ni našel tega, kar je iskal - iskalniki ga uvrstijo nižje.
#2362:

Primerjava

Na slikah je nekaj primerov iz Google Analytics:

  • Slika 1
    227 obiskov in vsak traja v povprečju le 1'22''.
    V povprečju obiskovalec obišče 2,84 strani.
     
  • Slika 2
    Manj obiskov (159), a vsak traja dlje 3'09''.
    Povprečje obiskov srani je večje: 3,38 strani.
Slika 1
Slika 2

Podoben primer:

  • Slika 3:
    3,718 obiskovalcev je obiskalo 6,832 strani.
    V povprečju so se na vsaki zadržali 59 sekund in obiskali 1,32 strani.

  • Slika 4:
    Bistveno manj obiskovalcev (435) je obiskalo 2,166 strani.
    V povprečju so se na vsaki strani zadržali 2'15'' in obiskali, vsak po 4,09 strani.
Slika 3
Slika 3
#2363:

Povzetek

Vsak tip spletne strani ali gospodarska panoga ima svoj 'pričakovan' čas obiska. Ponekod je ta bistveno daljši ali obratno.

Primerjava med CTR, prodajo, odzivom ... in spremljanje ostalih signalov v analitiki obiska dà boljšo sliko.

Pogledati je potrebno še druge dejavnike (starost, spol, zanimanje za ..., način brskanja po straneh ...), vendar že zgornji rezultati kažejo, da smo uspeli obiskovalce z nečem zadržati. 

OK, s čim?

 

To nam povedo naši obiskovalci in kupci - če jih vprašamo.
Vprašajmo jih - to je denar!

#23x:

Povezani prispevki