Na vrh
#234-G:

Faktorji blagovne znamke

#234-G:

Faktorji blagovne znamke

Kazalo

Uvod

Po kakšnem ključu Google razvrsti zadetke in zakaj je nekdo na prvi strani, vaša stran pa ne?

Google uporablja zelo veliko faktorjev, ki vsak zase ali v kombinaciji, ovrednotijo pomembnost neke spletne strani za določen iskalni niz.

Vsak je tudi že izkusil, da dobi različne rezultate, kadar v iskalnik vpiše nekoliko drugačen vrstni red ali zgolj niz besed.

In se verjetno vpraša: po kakšnem sistemu so rezultati razvrščeni in kako bi lahko vplival na to?

 

Dobra novica: lahko vplivate na to. :-)

 

Ko boste brali...

  • Nekateri faktorji so si med seboj podobni (vsaj na prvi pogled), pa niso.
  • Ranking faktorji imajo različen vpliv – nekateri minimalnega, drugi so bolj pomembni.
  • Nekateri so bili pomembni, a verjetno niso več...
  • Nekateri faktorji so po mnenju mnogih SEO, a jih Google ni potrdil (kdo ve zakaj).
  • Nekateri mogoče sploh niso faktorji (ali vsaj ne direktni) – so zgolj predpostavke, da so. Jemimo jih s kančkom soli...
  • In zelo verjetno nekateri manjkajo. Google jih stalno dodaja in izboljšuje.

Google ne pove vsega. Tudi ne sme.

Te strani vam bodo zagotovo dale predstavo o tem, kaj vse je pomembno, če želite priti na prvo stran Googla.

Ta in sorodni prispevki o faktorjih so namenjeni, da dobite vsaj delno predstavo, kaj vse vpliva na iskalne algoritme.

  • Vzemite si čas in preberite, kaj vse lahko vpliva na pozicijo vaše spletne strani.
    Če nič drugega, boste drugače ravnali glede vsebine svoje spletne strani.
  • Vseh faktorjev je ogromno. Našim klientom pomagamo: z najbolj pomembnimi.
    Povabilo: začnimo sodelovati. ;-)
  • Oz.: čim več stvari na svoji spletni strani izboljšajte sami in strani redno osvežujte.

SEO je tek na dolge proge – nič se ne zgodi čez noč.

Plus, Google naredi veliko izboljšav na njih - vsako leto.

Če upoštevate vsaj faktorje, ki jih objavljamo na naših spletnih straneh, ste že daleč pred konkurenco.

V teh prispevkih (o Google Ranking faktorjih):

  • spoznajmo kaj vse nam pomaga,
  • ocenimo kaj bolj in kaj manj
    (za naše kliente je to brezplačna pomoč),
  • ugotovimo kakšno ravnanje nam lahko (zelo) škodi,
  • in kako dosežemo, da smo vedno višje v SERP rezultatih in/ali pred konkurenco,
#G1:

Iskanje z imenom blagovne znamke

Iskanje z imenom blagovne znamke

Primer: nekdo v iskalnik vpiše: 'LEGO' ali 'PEKO' ipd.

Če ljudje vedo (poznajo) vašo blagovno znamko je to za Google signal, da je vaša spletna stran (ki ima običajno tudi enako domeno) v bistvu tudi blagovna znamka.

Naše mnenje

Kljub temu, da se tržne poti spreminjajo (in mogoče nekdo zamahne z roko in vztraja, da je pomembna samo prodaja), še vedno velja, da nekaterim znamkam bolj zaupamo.

Z razlogom.

Priporočilo

Delajmo na blagovni znamki. To že dolgo časa tulijo marketinški in SEO strokovnjaki.

To je tek na dolge proge – rezultati pa trajajo dolgo. Najdlje, v bistvu.

#G2:

Iskanje po blagovni znamki s keywords

Iskanje po blagovni znamki skupaj s ključno besedo

Ljudje iščemo:

  • po imenu neke blagovne znamke,
  • zraven dodamo ključne besede,
    (npr.: 'LEGO kocke' ali 'gorski čevlji ALPINA').

 

Besedi v zgornjem primeru kocke ali gorski čevlji sta signal za omenjeni blagovni znamki, da jih predlaga tudi, kadar nista omenjeni. Recimo, če nekdo išče že samo kocke ali gorske čevlje, bo iskalnik predlagal zraven tudi blagovno znamko.

Delajte na vaši blagovni znamki.

Takšna iskanja vam lahko dajo prednost tudi, če ljudje iščejo te ključne besede brez blagovne znamke.

Comprende? ;-)

Primer iskanja po blagovni znamki skupaj s ključno besedo
#G3:

Ime blagovne znamke v #

Ime blagovne znamke v # (v 'Anchor Text')

Povezava, ki se nadaljuje z # ('lojtro' ali 'Anchor text') in imenom blagovne znamke je sicer preprost, vendar močan signal: "jasno, točno na to se nanaša iskanje.

Primer v kodi, recimo:


<a href="https://neka-domena.si/shop/gorski-cevlji#alpina"...>
#G4:

Blagovna znamka v Top Stories

Omemba blagovne znamke v 'Aktualno'
(oz. v 'Top Stories')

Zelo velike blagovne znamke so pogosteje deležne omembe v Top Stories ('Aktualno').

Nekatere blagovne znamke (primer na sliki), celo objavijo na svojih straneh, da so bili omenjeni na prvi strani SERP rezultatov...

Primer objave Microsofta, da so bili omenjeni v Top Stories.
#G5:

Omenjenost blagovne znamke

Omenjenost blagovne znamke brez povezave

Blagovne znamke so pogosto omenjene brez povezave nanje. Google na to gleda, kot na signal:
blagovna znamka brez povezave.

To je branding signal – signal kvalitete blagovne znamke (ne kvalitete spletne strani).

Vir: The SEM Post ↗

#G6:

Javno znano lastništvo

Javno znano lastništvo

Februarja 2013 je Eric Schmid, (kdor ne ve: Google CEO 2001 – 2011; Executive Chairman v Google 2011-2015 in v Alphabet 2015-2017 in tam tudi tehnični svetovalec do 2020) izjavil:

Eric Schmidt

Pomni

Med domenskimi faktorji
(konkretno:  #A7 - Javni lastnik WHOIS ↗)
je prav tako omenjeno javno lastništvo domene.

Sta sorodna faktorja, vendar ne ista.

#G7:

Facebook stran in povezave

Spletna stran, blagovna znamka oz. dejavnost, ki ima Facebook stran

Skoraj vse blagovne znamke imajo spletno stran in cel kup povezav in deljenj objav na socialnih medijih, tudi na Facebook-u.

Naše mnenje

Objave na FB (in recimo 'link building' na FB) niso direkni signal. Če se o nečem govori, piše, deli,... potem to ljudje iščejo, kajne?

Google bo to postregel iskalcu.

Vendar ne upajmo, da nam bo količina Facebook objav dvignila pozicijo v SERP rezultatih. To je bil faktor pred leti.

Kaj in koliko nekdo objavlja na Facebook-u (ali drugih medijih), nadzira in upravlja Facebook. Ta je oglaševalski konkurent Googla.

Marsikdo išče kar prek Facebook-a – in dokler je nekdo na Facebook strani, mu oglase prikazuje Facebook (in to zaračuna oglaševalcem), Google ne.

To je bitka za dolarje. Miljarde dolarjev. Mesečno. :)))))

Samokritika: mi premalo objavljamo. Kaj pa vi?

Po drugi strani pa ...

Kako preveriš ali je neko podjetje živo?
Pogledaš kdaj so nazadnje karkoli objavili na Facebooku. :))))))

Nekaterim Facebook pomeni ogromno, drugim nič. Zanimiv je podatek, da je na Filipinih povprečno vsak po >5 ur dnevno na Facebook-u. Qua?
Hint, hint … prodajne poti so dandanes nekoliko drugačne, kot so bile včeraj.

#G8:

Twitter stran in povezave

Spletna stran, ki ima Twitter stran in povezave

Slovenci včasih nismo bili kaj dosti na Twitterju.
Časi se spreminjajo.

Velja enako, kot zgoraj.

#G9:

Linkedin stran in povezave

Spletna stran, blagovna znamka ali podjetje, ki ima Linkedin stran

To je nam zelo všeč... je tudi resno in poslovno.
Večina resnih podjetij ima svojo stran na Linkedin-u.

Objave same, komunikacija, vzdušje... je na Linkedin-u pozitivno, medtem, ko za Facebook tega ne moremo reči.

"Rataš fejst-bukov..." :-))))

Priporočilo

Še posebej, če je vaša dejavnost B2B imejte Linkedin stran.

Na Linkedin so objave (skoraj) samo poslovne. Vsekakor pozitivne in usmerjene v prihodnost.

Imejte svojo Linkedin stran in na njej redno objvljajte dosežke.

To je zelo dobro (če ne drugega, je utrjevanje blagovne znamke).

Skrajni čas, da posodobimo tudi to. :)))))
#G10:

Resničnost računa na soc. omrežjih

Resničnost / verodostojnost računa na socialnih omrežjih

Če obstaja nek račun na socialnem omrežju (in deluje verodostojno, saj je na njem ogromno sledilcev), vendar ima zelo skromno število objav, to deluje precej drugače, kot nek drug račun, prav tako ogromno sledilcev, vendar veliko objav in interakcije sledilcev.

Je tako?

Hmmm... po eni strani socialna omrežja niso faktor, po drugi strani pa so – če ne drugega, za preverjanje verodostojnosti.

Google je celo vložil patent za ugotavljanje ali je nek račun na socialnem omrežju pravi ali 'fake'.

Oh… ljudje počno 'vsega boga', da bi se dokopali do denarja...

Vir: Google patent ↗

Izvleček iz omenjenega patenta.
#G11:

Dejanska lokacija

Dejanska lokacija

Zelo verjetno je, da g. Google na nek način preveri, če ima neko podjetje oz. blagovna znamka tudi dejansko pisarno.

Naše mnenje

To niti ni težko ugotoviti.

Po drugi strani pa obstaja nekdo, ki ve več, kot Google.
Moja žena! :-))))

Moja žena ve več, kot si mislite!
 

Povzetek

To so bili faktorji blagovne znamke.

Ostalih faktorjev je še veliko...
Spoznajmo jih.

Huh, veliko jih je!
Nekateri so dosti bolj pomembni, da pridete in ostanete na prvi strani Googla. Ti so:

Z veseljem jih razkrijemo in pomagamo našim strankam.
Sodelujmo!

#234:

Ostali ranking faktorji