#237:

Analizirajte spletno stran!

#2371:

Zakaj testiranje?

Ko nam nekdo naredi spletno stran, obvezno stestirajmo:

  • Je prilagojena vašemu klientu?
  • Je prilagojena telefonom, 'responsive'?
  • Kako hitra je.
  • SEO - prilagojenost iskalnikom
  • Struktura (DOM) strani.
  • Tehnična optimizacija (enostavnost/kompliciranost)
  • ...

Verjetno je vašo spletno stran naredil nekdo, ki mu zaupate. Vse OK.

Vseeno pa moramo preveriti ali smo dobili to, kar smo naročili oziroma, če je potrebno še aj popraviti.

Še posebej, če želimo rangirati visoko v iskalnikih, je testiranje (in popravki) nujno in obvezno. To komunicirajte svoje izdelovalcu spletne strani takjoj na začetku.
#2372:

Kaj testiramo?

Kot rečeno obstaja veliko online orodij za testiranje vaše spletne strani. Brezplačnih in plačljivih. Če se ne ukvarjamo profesionalno z izdelovanjem strani, bomo po vsej verjetnosti posegli po brezplačnih (teh je veliko).

Testiramo lahko:

  • hitrost spletne strani,
  • tehnično izvedbo (to je široko področje),
  • SEO (optimizacijo spletne strani za iskalnike, npr. Google)
  • marketing (kako dobro je le-ta narejen na strani oz. On-Site ali izven nje oz. Off-Site,
  • funnels,
  • UX (User eXperience ali "uporabniška izkušnja") ,
  • UI (User Interface ali design),
  • ...

Za testiranje in analiziranje lahko potrošimo ogromno časa. Ne dneve. Tedne... in mesece za popravke :)))

Redko naletimo na spletno stran, ki je v vseh pogledih odlična. Za hec lahko v nekatere testerje vpišete wikipedia.org ali apple.com ipd. Lahko so daleč od perfektnosti, pa imajo vse na voljo.

Vsaka stran ima smiselno in ekonomično plat - hitro lahko določimo, kaj to je. Vsekakor testirajmo in je izboljšajmo svojo stran, če je potrebno. Nikakor pa nima smisla pretiravati. Še posebej, če ne ciljamo na SEO ali nam je bolj pomembna uporabniška izkušnja.

#2373:

Kako testiramo?

Brez skrbi, če niste tehnično podkovani. Na spletu je več, kot dovolj 'On-Line' testerjev, s katerimi lahko testiramo - vsaj najbolj pomembne stvari.

Ostalo preprosto vprašajmo svojega izdelovalca.

No, če je bila spletna stran zelo ali smešno poceni, potem tudi ne pričakujemo, da 

Slika 3
#2374:

GTmetrix

GTmetrix.com je eden izmed najbolj znanih testerjev - poznamo ga predvsem razvijalci spletnih strani. Preskusite ga!

Slika 3
#2375:

'pingdom'

pingdom.com je podoben GTmetrix-u. En in drugi sta zanimiva in nudita koristne informacije. 

Slika 3
#2376:

WEBPAGETEST

Verjetno najbolj podroben od vseh, ki jih poznamo je nemški webpagetest.org. Že način testiranja nudi toliko opcij ... Je "overkill", če uspete rešiti vse napake vaše spletne strani.

Slika 3
#2377:

SEO TESTER ONLINE

SEO TESTER ONLINE je, kot ime pove, test prilagojenosti vaše spletne strani iskalnikom (Google & Co.).

Slika 3
#2378:

SEO 
Site Checkup

seositecheckup.com (spodaj) in še eden je, da vam ne bo dolgčas, seocheckup.net (brez slike) je še eden...

Slika 3
#2379:

seobility

seobility.net je še eno, a nikaor ne zadnje orodje (le zakaj toliko pozornosti orodjem za SEO...).

Slika 3
#23710:

Ubersuggest

Ubersuggest je eden bolj znanih SEO / Keyword / Long-Tail Keyword testerjev, analizatorjev s priporočili.
Zelo toplo priporočamo!

Slika 3
#23711:

nibbler

nibbler je nekoliko drugačen!

Slika 3
#237x:

Povzetek

Noben tester ni absoluten.
Vsak je po svoje zanimiv in ima svoje dobre lastnosti.

Verjetno jih boste preveri več (upajmo) in si izbrali najboljubše.
Zlato pravilo je:

  1. testirajmo,
  2. odpravimo pomanjkljivosti,
  3. testirajmo ponovno (najprej z istim testerjem).
#23x:

Povezani prispevki:

#231:

Kaj je SEO?

(... se najbolje vidi na večjih zaslonih.)

Ta spletna stran je B2B

(Business to business)

Najbolje je vidna na osebnih računalnikih (izjemoma na nekaterih tablicah ali telefonih). Za telefone ipd. je prikaz nekaterih vsebin izklopljen. Če vas zanima več, pokličite.

Pokličite, vprašajte:

041 68 48 48

Grizem samo od petkih po 15:00 uri... :-)