Trženje in marketing ...

Roman Mohar: moje izkušnje v trženju in marketingu

V svojih (Roman Mohar) delovnih izkušnjah (od leta 1989 ali več, kot 25 let) sem pridobili ogromno znanja. Ves čas sem znanje uporabljal in testiral v praksi in ga izpopolnjeval.
Trženje in marketing
sta bila logične posledica kombinacije dela:

  • najprej kot samostojni grafični oblikovalec (8 let),
  • nato vodja oblikovalcev (15 let),
  • sproti še vodja marketinga in
  • nato marketinškega oddelka.

Sproti sem se priučil še izdelave sejemskih stojnic in POS stojal (3D modeliranja), velikoformatnega tiska, trženja v Sloveniji in v tujini in na koncu izdelave spletnih strani in izdelave video predstavitev, animacij, …

“Trženje in marketng” se sliši kot nujno zlo moderne dobe, pa vendar gre za preprosto predstavitev nekih izdelkov ali storitev in pridobivanje kupcev (ali sklepanje poslov). Pridobljeno znanje in uporaba v praksi sta zelo pomembna in jih s pridom uporabljamo pri vsem delu. Tu je kratek povzetek dosežkov in izkušenj v trženju in marketingu.

masaru-marketing-skills-GeaCollege
GeaCollege v Ljubljani

Gea College

Napravil sem kompletno marketinško strategijo podjetja in jo izvajal.
Svoje znanje sem nadgrajeval v študiju Marketinga in prodaje na Gea College v Ljubljani.

Dobil sem celo pohvalo od enega izmed bolj znanih učiteljev marketinga in prodaje, g. Aleš Lisac.
Po študiju na Gea College so me celo povabili, da celo predavam pri njih.

masaru-marketing-skills-Nikola-Grubisa
G. Nikola Grubiša

Sodelovanje z Nikolo Grubiša

Več let sem tesno delal z marketinškim gurujem, piscem številnih knjig in protagonistom marketnga in prodaje
g. Nikola Grubiša. Tudi uspešno sem tržil njegove storitve.

Marketinške aktivnosti so dosegle velike uspehe. Primer ‘Trganke’:
Več, kot 26% potencialnih strank se je odzvalo (pričakovani odziv je bil le 2%).
Vseh 26% je bilo tudi aktivnih (je kupilo!) po tem, ko smo uporabili eno izmed najmočnejših marketinških orodij, imenovano ‘Trganka’.

Marketinška znanja sem vedno uporabljal kot predpogoj za kakršnokoli promocijo ali promocijski material.

masaru-marketing-skills-POS-vsa-stojala-small
POS stojala za največjega EU proizvajalca vin LGCF

POS stojala za največjega EU proizvajalca vin

Dalje sem uporabil svoje znanje in izkušnje za nov startup in dosegel nov uspeh: podjetje je postalo št. 1 na področju mobilnih sejemskih sistemov, promocije in pri izdelavi POS stojal (Point Of Sale).

Primer (slika levo):
Največji proizvajalec vina v Evropi (in 3. na svetu), Les Grand Chais de France, po celem svetu uporablja POS stojala, ki sem jih razvil in tudi uresničil z mojo ekipo.

masaru-marketing-skills-SCT-trade-show-stand
Slavnostna stojnica za SCT ob 60-letnici (11 x 12 x 5 m)

Stojnice in sejemski nastopi

Stojnice, ki smo jih delali tudi za največja podjetja v Sloveniji, primer SCT, 11 x 12 x 5 m!), so bile kljub vsemu mobilne, sestavljive praktično brez uporabe orodja v zelo kratkem času in takoj pripravljene za ponovno uporabo.

Primer za SCT (levo, sejem Megra): vse v mat pleksi steklu, 5 m v višino, 6 moving head, 2 ogromna plazma monitorja z online prezentacijami. Postavljeno v samo treh dneh. Brez orodja. Sestavljivo ponovno, po želji…

Nekaj primerov je predstavljenih tu.

masaru-marketing-skills-MOS-medal
Edini v branži prejel priznanje in medaljo

Nagrada največjega sejma v Sloveniji: MOS

Na največjem sejmu v Sloveniji, MOS Celje, sem prejel prejel bronasto medaljo.

Edini v branži!

masaru-marketing-skills-T3Airframe
Sistem T3 Airframe: najuspešnejši distributer na prebivalca na svetu

Najboljši distributer na svetu!

Moje marketinško znanje mi je pripomoglo, da smo postali najboljši distributer in najuspešnejši prodajalec sistema T3Airframe (iz Velike Britanije) na prebivalca na svetu. In to v mali, kupno šibki Sloveniji.

To je velika stvar!

masaru-marketing-skills-LAM-wall
Promocijski sistem LAM

Predstavitveni sistem LAM

Kasneje sem razvijal in postavljal mednarodno mrežo zastopnikov za sistem LAM.

Navada je, da greš na sejem in predstaviš svoje izdelke. No, jaz sem uporabil sem svoje marketinško znanje, da so postali potencialni distributerji tako zainteresirani, da so z letalom prileteli v Slovenijo, da bi spoznali ta sistem.

Prišli so iz:
Velika Britanija – Clever Banners,
Irska – ESET/reflex,
Nemčija – Omnia concept,
Latvia/Litva/Estonia – Sports klubs Autostile,
Rusija – Alfa decor.

Le zastopnika iz Avstrije in Češke sta prišla z avtom… .

masaru-marketing-skills-LAM-distribution-network-in-EU
Mednarodna mreža zastopnikov sistema LAM

Mednarodna mreža zastopnikov

V samo dveh letih sem ustvaril mednarodno mrežo distributerjev v naslednjih državah:
Italija, Avstrija, Hrvaška, Srbija, Irska, Velika Britanija, Romunija, Rusija, Litva, latvija, Estonija in celo Kazakstan (ni na zeljevidu).

Istočasno sem razvijal mrežo še v državah Nemčija, Danska (in skandinavske države), Slovaška, Grčija, Turčija, Španija, Portugalska in ZDA (do oktobra 2013).

Telefon je še vedno d’ best! 
Pokličite: 041 68 48 48

Close Menu