Delovna etika

Življenje te izkleše: brez etike ne gre in z njo gre lažje

Etika je čudna ‘stvar’. Je ‘luksuz’, ideal, utopija, nekaj težko dosegljivega, itd. Vendar le redkokdo štarta svojo podjetniško idejo, ki ne bi vsaj slonela na nekih etičnih načelih (večina pravzaprav).  Žal jih kasneje ‘po človeško’ tolerira in spušča (mogoče ne ve, kako bi nekaj dosegel, kar si je zadal…). “Tako je pač v poslovnem svetu…”, rečemo. “Take zakone imamo, takšno državo…” in tako naprej … do jutra ob … steklenicah piva.

V bistvu pa smo s tem v sebi utišali nek osnovni čut, ki ga je imel vsak, od malih nog. Tisti trenutek, ko podležemo kritikam in klonemo pritiskom “vsakdo ve, da je tako”, … smo … smo naredili kaj?
V svoj podjetniški načrt vsi pišemo poslanstvo, vizijo in cilje in kasneje se malokrat vprašamo: smo se temu približali ali mogoče oddaljili?

Marsikdo ti osebno pozitivno naravnanost podpre. Na žalost pa se vedno lahko najde kdo, ki vanjo prikrito ali odkrito dvomi in svoj dvom širi. Večja, ko je organizacija ali podjetje, bolj je to pogosto, več možnosti je, da bodo med nami taki dvmoljivci.

“Etika?”, “Saj tega sploh ni.”, “Kdo sploh je etičen?” …

Stremeti k etičnim načelom (ne samo moralnim, etičnim) je v naravi vsakega človeka. In to počnemo vsi. Vsak po svoje. Ljudje so dobri, četudi marsikdo trdi drugače.
In, če tega ne verjamete, se vprašajte: “Zakaj v trgovini ne kradete?”  So vas doma ali v šoli toliko časa tepli, dokler vam niso vcepili, kaj je prav?
Vi veste, kaj je prav, kaj kotisti ne samo vam, ampak vsem in k temu stremite.

Večina želi in pričakuje dober izdelek ali dobro storitev

Vsak si želi dobro. In večina želi dobro drugim. Vsem.  Večina želi dobaviti in kupiti dober izdelek ali dobro storitev. In se hitro lahko začnemo spraševati o tem, kaj je prav in kaj narobe, kaj je dobro in kaj zlo itd.

Ključno v poslovanju je, da sta izdelek in storitev dobra oz. koristna kupcu.

Pa ne samo koristena komurkoli, ampak konkretno rešujeta problem, ki ga ima kupec.

Zanj mora biti koristno.

Z drugimi besedami, če si kompetenten, če veliko veš, če znaš narediti in se preprosto držiš tega, kar je prav, bodo stranke to cenile. Lahko rečeš, da si naredil nekaj dobrega, da si pomagal. Lahko rečeš, da si naredil nekaj etičnega za nekoga.
 
Etičen ne postaneš kar ‘čez noč’. Vsakdo dela napake. S tem ni nič narobe. Nihče se ni rodil z znanjem in izkušnjami. Dejstvo, da lahko neko stanje popraviš in ga izboljšaš pomeni veliko. Če nič drugega pomeni upanje. Metoda za izboljšavo nekega stanja mora biti logična, smiselna, vedno delujoča in preprosta (najboljše stvari so navadno preproste). To uporabno metodo na kratko predstavljamo (zgolj informativno).

Vzrok / razlog

Za naše kliente je to neke vrste garancija, ker vedo, kaj nam je pomembno:
dobra komunikacija, dobro opravljena storitev in kvaiteta.

Verjamemo v kvaliteto. Kvaliteta in kompetentnost dvigata življenje in možnost preživetja.
Nizka cena je pomembna, žal pa jo pogosto spremljajo kompromisi na račun kvalitete.

Menimo, da si večina želi: želimo jesti dobro in kvalitetno hrano, imeti dobre odnose (poslovne in osebne), imeti dober servis avta, lepo hišo/stanovanje, … Vse to po ugodni ceni.
K čemu večinoma torej stremimo?

Logična posledica: storitve morajo biti najprej kvalitetne in seveda primerno ovrednotene.

Delovni odnos

Pri svojem delu uporabljamo WISE tehnologijo, ki jo tu predstavljamo na kratko. Je preprosta, Logična, osnovana je na naravnih in etičnih zakonitostih.

To uporabljamo in izpopolnjujemo. Etika, ta občutljiv temin, je postala del našega življenja in namzelo pomaga.

Pomembno je imeti delujočo metodo, da lahko stalno napreduješ in postajaš vedno boljši.

Metoda

Všeč nam je, ker je uporaba te metode preprosta. Osnovana je na beleženju statistike (na grafu). Grafični prikaz, kako se neko področje zboljšuje ali slabša, hitro ali počasi, da nek trend. Na podlagi trenda je moč sklepati, da se bo nekaj tako nadaljevalo tudi v prihodnosti oz., kaj bo, če nadaljujemo s takim načinom. V bistvu je stvar odgovornosti in etike ali kaj narediš v zvezi z vedenjem, ki ga prikazuje trend.

Kratek pregled trendov oziroma stanj neke dejavnosti:

masaru-technology-statistic-Non-Ex T-01
Trend: Non-Existence
masaru-technology-statistic-Danger T-02
Trend: Danger
masaru-technology-statistic-Emergency T-03
Trend: Emergency
masaru-technology-statistic-Power T-06
Trend: Normal Operation
masaru-technology-statistic-Affluence T-05
Trend: Affluence
masaru-technology-statistic-Power T-06
Trend: Power

Rdeča črta v vsakem grafu prikazuje trend te statistike – tako se imenuje tudi to stanje.  V takšnem stanju je ta dejavnost. Za vsako stanje obstajajo zelo preprosti postopki (tu niso opisani), kako to stanje izboljšati in popraviti.  Postopki so osnovani na naravnih zakonitostih in so zelo logični. Pravzaprav je stvar etike ali kaj narediš v zvezi s tem ali nič. Tak sistem uporablja že več kot 230.000 podjetij. Preprosto, ker deluje.

To je pomembno. Da deluje. Obstaja test za vsako stvar, vsako metodo ali teorijo: ali deluje v praksi?
Če deluje, pa že nekaj pomeni. Za nas zadošča.

Zaključek

Za naše kliente je pomembno le to, da ve, da sta nam kompetentnost, odgovornost in etika zelo pomembni.  Da bo ne samo prejel odlične storitve ampak tudi užival v komunikaciji. In to je najbolj pomembno.
Vabimo vas, da se spoznamo in se sami prepričate.
 
Ste za kavo?
Ali pa pošljite povpraševanje.
Close Menu