Logotip, ime, filozofija, dejavnost, podatki pravne osebe in s kom delate.
Logo - simbol
Črka "M" je del prepoznavnega napisa MASARU (spodaj). Uporabljena je, kot osnovni prepoznavni znak - simbol.
Mnenje o detajlu v črki "M", prepuščamo opazovalcu: - lahko je "nepopolnost", - možnost za izboljšavo, - ustvarjalska svoboda, ... ali - You name it! :-)
Cel logotip — prepoznavni napis
Ime "MASARU"
Pomen besede MASARU:
Preprosto: izvira iz Japonske.
Ime MASARU v Japonskem jeziku pomeni: “zmaga” ali “Zmago” (Slovensko ime). Pomen, ki ga najdete na internetu je tudi “biti odličen” ali “biti boljši, kot ...“. Torej, izboljšajmo se in zmagajmo!
MASARU se uporablja tudi v astronomiji in sicer je ime asteroida. Wikipedia ga navaja, kot ‘manjši planet’, čeprav to ni. Ima uradno oznako 27791 Masaru (24. 2. 1993 g. Y. Kushida in g. O. Muramatsu).
Navdušilo me je raziskovalno delo Dr. Masaru Emota, japonskega raziskovalca, ki je testiral vzorce vode. Najprej je vodo nalil v kozarce in dal nanje različne napise (npr: mir, vojna, smrt, sovraštvo, prijaznost, prepir, ravnodušje, ljubezen, veselje, …). Nato je te kozarce dal v zamrzovalnik in tvorili so različne kristale, odvisno od tega, kakšno sporočilo je bilo napisano na kozarcu. Bolj pozitivno, ko je bilo sporočilo, lepše oblike kristalov so nastale. In teh poskusov je naredil ogromno. Huh! Rezultat: že preprosti napisi na kozarcih vode so vplivali na obliko kristalov. Z drugimi besedami: če lahko že samo napis (ali misel) vpliva na vodo in na nas (saj smo večinoma iz vode), lahko že s tem povzročimo nekaj dobrega (ali pač slabega ...). Tudi zato se raje usmerimo v pozitivno in dajmo pozornost raje pozitivnim stvarem. Več o tem si lahko preberete na internetu: masaru-emoto.net. Obstaja tudi njegova knjiga v slovenščini s testi vode iz različnih krajev. Zelo zanimivo ...
Dejavnost in koraki 1, 2, 3 — na tej spletni strani
Design & podoba
Prvi korak, preden naredimo spletno stran, reklamne materiale in se promoviramo, je: urediti vizualno podobo.
Spletne strani ...
Drugi korak je: izdelava reklamnih materialov, kot so: spletne strani (spletna vizitka, katalog ali trgovina) ...
Promocija
Tretji korak je: narediti izdelke in storitve znane. Usmerjeno v ciljno skupino s poznavanjem potreb.
Ali (reverse engineering): 3. Vsako dejavnost je potrebno promovirati (narediti znano). 2. Pred tem moramo imeti reklamne materiale. 1. Ped tem moramo imeti urejeno vizualno podobo. Najbolj optimalno (in najceneje) je lepo po vrsti: 1, 2 in 3.
Moje ime je Roman Mohar Letnik '68, izkušenj kolikor želite... :-)
Sem "Old school" — telefon in osebni stik sta mi največ vredna. Ljudi imam raje kot kupce... (se malo nenavadno sliši, kajne) ... Bolj pomembno mi je s kom delam, kot koliko delam.
Vsako moje delo ima namen: pomagati. To je tako nenavadno, dandanes tako neobičajno, da marsikdo več ne verjame v pomoč.
V naši branži velja: Ne mesič ali mejl, ampak telefon. Preprosto, človeško ... lahko po domače. ;-)
Ta spletna stran uporablja t.i. "piškotke", da bi zagotovila najboljšo izkušnjo za uporabnika.
Piškotki so male datoteke, shranjene v vaši napravi in omogočajo veliko različnih funkcionalnosti.
Nujno potrebni piškotki
Nekateri piškotki so nujno potrebno za delovanje spletne strani, zato morajo biti več čas vklopljeni.
Če onemogočite te piškotke, ne bomo mogli shraniti vaših nastavitev (recimo, vsakič, ko pridete na spletno stran boste morali ponovno nastavljati piškotke).
Piškotki "tretjih" oseb (3rd Party Cookies)
Ta spletna stran uporablja piškotke "tretjih" oseb, recimo Google Analytics, da bi ugotovila, katere strani in deli strani so bolj pomembni obiskovalcem.
Če dovolite uporabo, nam pomagate izboljšatio to spletno stran. Hvala!
Prosimo, omogočite nujno potrebne piškotke, da lahko shranimo vaše nastavitve.
Drugi piškotki
Ta spletna stran uporablja tudi druge piškotke:
Prosimo, omogočite nujno potrebne piškotke, da lahko shranimo vaše nastavitve.