#↓
O tej spletni strani ...
Logo - simbol, dejavnosti in koraki (sklopi), tipografija, barvni sistem, velikosti in razmerja ...
Logo - simbol

Črka "M" je del prepoznavnega napisa MASARU.
Uporabljena je, kot osnovni prepoznavni znak - simbol.
Mnenje o detajlu v črki "M", prepuščamo opazovalcu:
- lahko je "nepopolnost",
- možnost za izboljšavo,
- ustvarjalska svoboda, ... ali
- You name it! :-)
Dejavnost in priporočeni koraki 1, 2, 3 — na tej spletni strani

Design & podoba
Prvi korak, preden naredimo spletno stran, reklamne materiale
in se promoviramo, je:
urediti vizualno podobo.

Spletne strani ...
Drugi korak je:
izdelava reklamnih materialov,
kot so: spletne strani (spletna vizitka, katalog ali trgovina) ...

Promocija
Tretji korak je:
narediti izdelke in storitve znane. Usmerjeno v ciljno skupino s poznavanjem potreb.
Ali (reverse engineering):
3. Vsako dejavnost je potrebno promovirati (narediti znano).
2. Pred tem moramo imeti reklamne materiale.
1. Ped tem moramo imeti urejeno vizualno podobo.
Najbolj optimalno (in najceneje) je lepo po vrsti: 1, 2 in 3.
Tipografija na teh straneh
Spletna stran uporablja štiri glavne velikosti (odebeljeno), vzete iz Fibonaccijevega zaporedja.
Hierarhija podajanja informacij na tej spletni strani je:
Naslov
h1; velikost: 55px oz. "responsive" s clamp() funkcijo.
HelveticaNow Text, 200 in 700.
Podnaslov
h2; velikost: 34px oz. "responsive" s clamp() funkcijo.
HelveticaNow Text, 200.
"Mali naslov"
h3; velikost: 27px oz. "responsive" s clamp() funkcijo.
HelveticaNow Text, 200.
"Rezerva"
h4; velikost: 24px oz. "responsive" s clamp() funkcijo.
HelveticaNow Text, 400.
Običajni tekst
Splošni tekst (body); velikost: 21px oz. "responsive" s clamp() funkcijo.
HelveticaNow Text, 400 in 700.
"Pomožni tekst"
h5; velikost: 18px oz. "responsive" s clamp() funkcijo.
HelveticaNow Text, 400.
Drobni tekst
h6; velikost: 13px oz. "responsive" s clamp() funkcijo.
HelveticaNow Text, 400.
Barvni sistem
Posamezne dejavnosti so "barvno kodirane". Glavne barve posamezne dejavnosti so izpostavljene (bold).
Odtenki barv se uporabljajo redkeje ali izjemoma.
DESIGN, BRANDING, CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA
BLUE 100
#005eb8
PANTONE 300C
RGB 0 94 184
CMYK 100 56 0 3
SPLETNE STRANI, REKLAMNI MATERIALI
GREEN 100
#00a499
PANTONE 3272 C
RGB 0 164 153
CMYK 100 0 51 0
PROMOCIJA, VIDEO
RED 100
#ef3340
PANTONE Red 032 C
RGB 239 51 64
CMYK 0 90 76 0
Splošno — odtenki sivine
Posebne barve
Velikosti in razmerja: zlati rez in Fibonaccijevo zaporedje

Vodilo za določitev velikosti in razmerij sta nam bila zlati rez in Fibonaccijevo zaporedje:
1 — 2 — 3 — 5 — 8 — 13 — 21 — 34 — 55 — 89 — 144 — 233 — 377 — 610 ...
Fibonaccijevo zaporedje in zlati rez sta tesno povezana in zelo podobna (več o tem si lahko preberete na Wikipediji).
Nikakor pa ni vse v zlatem rezu (in tudi ne more biti: že vaše ekran, s katerim gledate to spletno stran zelo verjetno ni).
"Mati narava ga uporablja", podoba te spletne strani mu sledi — kjer je le mogoče in smiselno.
Je vodilo za kontinuiteto naše vizualne podobe.