Oblikovanje logotipa

Samo logotip?

Če menite, da potrebujete le logotiop ali le oblikovanje logotipa (včasih je to upravičeno, a le včasih), celostne grafične podobe pa ne, potem, spoštovani klient, to navadno ni OK. Saj je ‘fajn’, ampak … vsaka blagovna znamka potrebuje določitev, kako naj se pojavlja v javnosti.

Če imate dober razlog, da potrebujete le logotip (ali vam trenutno zadošča) in je to recimo finančni razlog, vas razumemo (čeprav  obstaja rešitev tudi za to). Če obstaja kak drug razlog nam ga boste verjetno zaupali. V večini primerov je celostna grafična podoba res nujna a mogoče pa ne sodite v ta krog. Tudi prav. Lahko vam naredimo le logotip. Nekaj primerov je tu. Oblikovanje logotipa je res osnova na kateri sloni vaša podoba.

Je pa tudi res, da je dražje imeti najprej samo logotip in kasneje dodati še celostno grafično podobo. Pogosto ni sredstev in to je razumljivo. Obstaja pa še drug način …

– “Dražje? Kako pa to? Ali ni samo logotip cenejši, kot celostna grafična podoba?”
– “Na prvi pogled res izgleda tako. Poglejmo si zakaj.”

Samo logotip

ali

celostna grafična podoba ?

Nekateri klienti imajo "dober"  razlog za to

Nekdo recimo meni:
– “Potrebujem samo logotip, nič velikega. Nekaj preprostega, na hitro. … ” . 

Z drugimi besedami: nekaj poceni. 
Verjetno meni, da bodo ostalo naredili kasneje, ko bodo potrebovali ali imel več sredstev … bodo videli, kako bo šlo, itd. Zaenkrat potrebujejo le oblikovanje logotipa. Razumljivo.

Vsako podjetje, blagovna znamka ali celo vsaka dejavnost mora imeti celostno grafično podobo

Vsaj osnovno.
Potrebuje jo 100%
(zagotovo jo bo potrebovala).
Slej, ko prej, bodo namreč ugotovili, da potrebujejo še to in ono in potrošili 2-3x več, ko bodo najemali oblikovalca, da jim to naredi). Oblikovanje logotipa jim tako ne bo zadoščalo. Za prve korake že, kasneje pa ne več.

Za nameček pa oblika ne bo več usklajena (skoraj nikoli ni!).
Vedno bo malenkost drugače – na koncu bo vse skupaj zmešnjava.

S celostno grafično podobo se določi način, kako se pojavljamo v javnosti

Vsaka dejavnost poskuša imeti dobro predstavo v javnosti. Ne samo dobro, odlično, enotno, profesionalno, itd. Na začetku dejavnosti pogosto še marsikaj drugega ni jasno, kaj šele podoba v jasnosti. Kasneje pa se razbistrijo ‘oblaki in meglice’ in vemo, kam plujemo… Takrat (“… the sooner, the better…”) marsikdo začne resneje razmišljati o profesionalni podobi v javnosti ali pred svojimi klienti.
Ta je enotno določena s celotno grafično podobo. To je v bistvu z naričnikom usklajen povzetek študije vizuelne podobe, prikazan v priročniku.

Zato je priporočljivo, da imate v mislih to, kako se pojavljate pred svojimi klienti, pa četudi sta to samo vizitka in spletna stran (no, in računi, podpis v elektronski pošti, žig … in še marsikaj …).

  1. Če je še nimate, je zelo priporočljivo, da razmišljate o svoji podobi v javnosti.
    Čim prej! Najbolje, še preden sploh imate vizitke, spletno stran,… skoraj celo preden imate celo ime podjetja.
    Danes se ime podjetja izbira drugače, kot v preteklosti. katere domene so proste? Raziskava trga?
  2. Če bi celostno grafično podobo radi le prenovili, to storite čim prej (primeri in ponudba so tu.).

 

 

Za ‘intermezzo’ kratek video, kako recimo nastane logotip (1 min):

Kako do celostne grafične podobe ?

Namreč, obstaja še druga pot ...

Skoraj v nasprotju s smernicami vsakega dobrega oblikovalca je, oblikovati samo logotip. Oblikovalec mora klientu predlagati in mu nazorno prikazati, zakaj potrebuje celostno grafično podobo.  Če tega ne naredi ali ni dovolj kompetenten ali pa se je klientu pustil prepričati (da potrebuje le logotip) in ga zanima samo vaših nekaj 100 € ali pa samo potrebuje referenco. Ali pa nima dovolj znanja in izkušenj, da bi vedel, kaj se bo zagotovo zgodilo s klientom, če si bo najprej omislil le oblikovanje logotipa.

Zato vedno vztrajajte k celostni grafični podobi. Spoznali boste, da jo potrebujete in 100%  jo boste že v bližni prihodnjosti. Celostna grafična podoba je na koncu koncev precej cenejša, kot, samo logotip. Način, kako do celostne podobe, če trenutno ni dovolj sredstev, je opisan tu. Celostno podobo lahko imate že od začetka: preprosto, dogovorite se za denarni tok ali plačilo na obroke.

Najprej imate vizijo, poslanstvo in cilje … Vse, kar želite doseči. Kako se boste pojavili v družbi, pred klienti, kako vas bomo vizuelno prepoznali in ocenili (!) je zelo pomembno.

Ali si sploh lahko privoščite amatersko podobo vaše dejavnosti?

Pošljite email ali povpraševanje s podrobnimi informacijami, kaj si želite.

Najhitreje:

Radi imamo telefon:
Veliko lahko vprašaš
(in še več izveš), lažje se odločiš,
dobiš takojšnjo pomoč. 
Nič ne stane in nihče te ne gnjavi.

Lahko vprašate kar tu:

Zanima nas ...

Ali pošljete email:

Summary
Oblikovanje logotipa
User Rating
4 based on 2 votes
Service Type
Oblikovanje logotipa
Provider name
MASARU d.o.o.,
Na Rojah,3,Ljubljana-1000,
Telephone No.041 68 48 48
Area
Ljubljana
Description
Oblikovanje logotipov podjetja ali dejavnosti ni drago. Temu sledi grafična celostna podoba (ali: vizuelno podobo). MANJ JE VEČ. 😉
Close Menu