Oblikovanje stojnic

Preden nastane sejemska stojnica ali POS stojalo, si jo je treba vizualizirati (ali narediti 3D model)

Oblikovanje stojnic? Kdo danes še gre na sejme? Zakaj so sejmi še vedno polni razstavljalcev? 
Pri oblikovanju sejemskih stojnic je treba veliko vedeti oziroma imeti izkušnje:

  • Iz česa bodo narejene stene sejemske stojnice,
  • Kako bodo narejeni deli stali deli na stojnici?
  • Kdo bo oblikoval stojnico?
  • Je stojnica samo za izposojo oziroma ali bi stojnico raje kupili?

Le, če dobro poznaš materiale in tehnike ter imaš veliko izkušenj v tem, lahko dobro zasnuješ in oblikuješ stojnico. Najprej 3D model, najsi bo to stojnica, POS stojalo ali preprosta … tabla, in nato izdelava.

Tu je nekaj primerov projektov, ki prikazujejo prav to:
– konstrukcije za sejme in
– POS stojala.

Vsakemu primeru je sledila nato kompletna izvedba. Vsi prikazani projekti so bili realizirani (tu je prikazana le nekaj primerov).

Zavarovalnica Triglav

Primer mobilne konstrukcije pop-up sistema. Vključeval je tudi izobraževanje osebja, kako lahko sami uporabljajo ta sistem.

Zavarovalnica Triglav je bila zelo zadovolja in naročila kar 11 takih sistemov, s katerimi so presegli pričakovanja in dosegli kar 204%.

Super!

PAB plastika (PAB Akrapović), podjetje, specializirano za proizvodnjo gasilskih čelad

Preprosta, lepa, učinkovita in mobilna stojnica.
Stojnica, ki je lahko prilagojena za različne tlorise.

Na osrednjem pultu so bile zložene čelade. Plošča pulta je bila osvetljena od spodaj in je dala izdelkom lepo svetlobo in pomembnost.

Elegantno, atraktivno in vse skupaj mobilno (transport s karavanom).

Eden večjih projektov je bila stojnica za SCT

Tloris 11 x 12 m, na njem pa stojnica v višino 5 m (!), ki je morala biti dobro zamišljena.
Alu kunstrukcija (sestavljiva brez orodja!!!), več kot eno tono mat pleksi stekla (mat, svilen, moder in bel/mlečen).

Podjetje je slavilo 60 let, temu pa je bilo namenjenih 6 od znotraj osvetljenih stebrov, opremljenih s t.i. ‘moving heads”…  Na plazma monitorjih so bile predstavitve projektov, posnete s helikopterjem in interaktivna prezentacija. Vsa konstrukcija je bila osvetljena oz znotraj (je žarela).

Prav tako stena v ozadju z ogromno fotografijo in 3D logotipom na vrhu.
Velik projekt, dobavljen v ca. samo dobrem mesecu(!!!), narejen, da se ga kadarkoli lahko postavi ponovno.
Sistem je bil: postavi ga brez uporabe orodja…

Škoda, ker sejem MEGRA traja le 4 dni… Škoda zaradi SCT-ja… .

PIRS

Za naročnika Slovenska knjiga (PIRS) smo naredili mobilno stojnico, ki je bila poleg vsega prilagodljiva različnim velikostim sejemskega prostora (tloris-a).

Vse skupaj so pripeljali kar z enoprostorcem in bili tako zadovoljni, da so naredili video in v njem prikazali, kako enostavno ga lahko sami sestavijo v 2-3 urah.

FOTONA

Stene stojnice so osnova. Vsak klient preračunava, koliko ga bo stalo sejmarjenje in kako bi znižal stroške. S sistemom NA KUBIK smo klientom omogočili, da je:

  • stojnico lahko pripeljal kar z osebnim avtomobilom ali z  enoprostorcem ali karavanom (kar je težko razumljivo, da se cela stojnica lahko sestavi na tako mali format
  • stojnico (stene in ostalo, vse!) lahko postavil kar sam, brez orodja, vse na sistem ‘klik’ in to v zelo kratkem času (nekaj ur!)
  • vse skupaj velikokrat razstavil in sestacil ponovno (namesto, da bi plačeval najem, ga je to prišlo dosti ceneje)
  • prilagajal celo stojnico različnim tlorisom – en nakup za 5, 10 ali več možnih kombinacij
  • itd.

LISCA

Največji proizvajalec spodnjega perila v Sloveniji.
Najprej je bila narejena študija …

… potem še ‘render’, ki mu je sledila stojnica iz sistema, ki so ga sami lahko sestavljali v Parizu.

In to jim je bilo več kot pol ceneje, kot, da bi ga najemali v Franciji brez da omenim, da so ga uporabljali več let zapored. Menjavali so le nekatere grafike (vsako leto večje fotografije).

Dobra odločitev, Lisca!

OPREMA RAVNE

Za tega naročnika sem si zamislili rudarski ‘tunel’ ali jamo v kateri bi naročnik prikazal svoje orodje za delo v rudnikih. Kljub temu, da so bile dimenzije stojnice male in je bil postavljen zunaj, je bil zelo atraktiven.
To pa je bilo najbolj pomembno. Pritegniti pozornost kupcev na pomembnem sejmu.

Konstrukcija sama je zanimiva, prav tako, kot je bilo postavljanje. Sestavili smo ‘polovični tulec’ v obliki rudastkega objekta.
Konstrukcija je bila iz aluminija, nanj pa iz notzranjosti pritrjeni kosi termično obdelanega stiroporja v obliki skal in tako tudi obarvanega. Zelo zanimivo!

Sejem v Münchnu.

TERMOTOM

Študija vključuje predvideno gibanje obiskovalca, njegovo obnašanje, razporejanje osebja, itd.

Za naročnika TERMOTOM sem si zamislil barvne stene iz mat pleksi stekla (podjetje ga prodaja), ki so bile osvetljene od zadaj in pritegnile veliko pozornosti. Tudi pult z razstavjenimi eksponati je bil od spodaj osvetljen…

Stojnica ima še prostor za sestanke (na levi) in malo shrambo, ki je obenem tudi korporativni del oz. ‘totem’.

Sredinski in levi del stojnice je korporativen, desni pa je namenjen prikazu izdelkov.

POT

Za naše razmere velika, za tujino pa srednje velikosti je bila stojnica podjetja POT. 8 x 5 m in 4 m v višino, pulti in police z osvetlitvijo od zadaj, svetleče vitrine, velik, od zadaj osvetljen logo…

Spet vse sestavljivo-razstavljivo po sistemu ?naredi sam’, kar je v večini primerov najceneje, še posebej, kadar gre podjetje na sejem v tujino.

MARLES HIŠE MARIBOR

Včasih smo kombinirali sistema MODULO in NA KUBIK ali naredili nekaj povsem drugačnega in novega. Še en naročnik, ki se je pogosto vračal predvsem zaradi dobre in ugodne rešitve.

GSK je mednarodno podjetje s farmacevtskimi izdelki

Eden izmed prvih klientov sistema NA KUBIK v Sloveniji.

Oblikoval sem stojnico, ki je na desnem delu korporativna (GSK), levi del pa je bil namenjen promociji izdelkov, ki so bili tudi prikazani v vitrinah.

Stojnico je podjetje lahko uporabjalo tudi delno (samo korporativni del ali le promocija produkta).

Vse mobilno – sestavi sam brez uporabe orodja.

CARSO

Lokalni zastopnik je želel nekaj posebnega, da predstavi svoje izdelke.
Za ta namen smo uporabili dva sestavljiva sistema.

Preprosto, elegantno…
In mobilno seveda.

Podjetje BELL je praznovalo 20 let …

V ozadju stena z vstavljenim 50″ plazma zaslonom, pred njim barček (pijače res ni manjkalo), vrtljiva od znotraj osvetljena vitrina, spredaj prostor za grasbenika (na krogu), pult s srečelovom…

Svetlikajoča se tla in vse skupaj eno veliko praznovanje.
Zelo atraktivno in veselo je bilo.

DANFOSS

Preprosta a učinkovita predstavitvena stena, primerna za konference, seminarje, kongrese

NOVO NORDISK

Preprosta a učinkovita predstavitvena stena, primerna za konference, seminarje, kongrese – nekoliko daljša, a prav tako mobilna, prilagodljiva, opremljena s prikupnimi pult za kratko komukacijo z mimoidočimi.

KEMON

Sejmi niso za vsakogar, marsikatero podjetje se odloči za utrjevanje poslovnih vezi, izobraževanje svojih klientov.

Trimužjat d.o.o. z zastopanjem blagovne znamke KEMON iz Italije pogosto počne prav to:  pomaga svojim klientom na poti k uspehu. In vsepovsod potrebujejo predstavitveno ozadje.

Torej, niso samo sejmi, seminarji in konference, kjer potrebuješ odlično ozadje.

ICITigralni avtomati

S stojnicami so obiskovali predsem sejme v tujini.
Ta je bil prvi, sledil je še večji za nastop v Veliki Britaniji in Združenih državah (ZDA).

Uspešno izvozno podjetje.

SIQ (Slovenian Institute of Quality)

Preprost a učinkovit sistem MODULO, ki se pogosto uporablja za predstavitve, promocije, konference ipd, so v SIQ-ju uporabili tudi za sejme po tujini.

ICIT proizvajal igralne sisteme, SIQ pa jih je testiral itd.

NIGHT FEVER

Včasih nekdo potrebuje samo pult, ki pa mora biti nekaj posebnega.

Za NIGHT FEVER (Francija) smo si zamislili zelo reprezentativnega:

  • zgornja plošča je žarela (osvetljena od znotraj)
  • logotip na sprednji strani prav tako
  • poleg vsega naštetega, je bil narejen po sistemu ‘NAREDI SAM’ in klient je pulte sestavljal in podiral sam

DANA,Mirna  in COSTELLA, Madžarska

POS stojala ali Point Of Sale stojala ali trgovinska stojala so precej pogost način promocije in pospeševanja po trgovinah in izven njih, po celem svetu. Videli ste jih ogromno – v vsaki tgovini so. Še posebej so lahko učinkovita, kadar so v obliki izdelka (ali vsaj blagovne znamke), ki ga (jo) promoviorate.

Pozicija vaših izdellkov na polici je pomemben dejavnik prodaje (trgovine znajo najboljše pozicije dobro zaračunati). Za vsako postavljeno POS stojalo tudi zaračunajo. Ni poceni in marsikomu je to predrago. Vsekakor pa je to del brandinga in ‘tek na dolge proge’. Vsak si želi izpostaviti svojo blagovno znamko – razumljivo. V poplavi izdelkov in hudi konkurenci so POS stojala  ena izmed možnosti. pa čeprav ni poceni je to graditev blagovne znamke.

Vedeti kako narediti POS stojalo, poznati materiale in imeti tehnologijo je ključno za izdelavo POS stojal. Tako smo si pridobili izkušnje in orali ledino na področju POS stojal v Sloveniji in v tujini.

LGCF oz. Les Grand Chais de France, Francija

Projekt(i) na katere sem zelo ponosen.

Les Grand Chais de France  je največji proizvajalec vina v Evropi in 3. na svetu. Uporabljajo stojala, ki sem jih zasnoval jaz. Z rešitvijo smo premagali celo konkurente iz Kitajske (ni vse samo nizka cena, res ne!). Na koncu je klient večkrat naročal stojala, ki smo jih zanj izdelali.

Ta stojala uporabljajo po celem svetu. Še celo v Nepalu!

masaru-3D-modeling-Z-prejemnik-nagrade-MOS-detajl

Mednarodni obrtni sejem (MOS) je podelil posebno medaljo in priznanje

Roman Mohar je kot edini v panogi prejel bronasto priznanje in plaketo za svoje delo.

To pa je dosežek, ki ga ne pozabiš nikoli

POS stojala

  • POS stojala = Point Of Sale
    – V skoraj vsaki trgovini naletite na stojala, na katerih so predstavljeni izdelki neke blagovne znamke (ali podjetja).
    – Namreč ‘priti na polico’ v trgovini (in ne na katerokoli!) je  včasih zelo težko ali nemogoče (koliko stane?).
    – Marsikdo si zato omisli POS stojalo na katerem ima svoje izdelke in veliko prostora za branding.
    – In lahko že od daleč promovira svojo blagovno znako, si utrjuje prostor med konkurenco, itd.
  • Poznavanje področja (POS):
    – Ali taka stojala sploh lahko postavitev v trgovino?
    – Kakšni so pogoji in pogoste mejitve?
    – Kaj bo nekdo pridobil s tem?
    – Iz kakšnih materialov naj bo narejeno (da bo itak čim cenejše)?
    – Kaj pa logistika?
  • Znanje smo razširili doma in v tujini. Reference:
    – Največji proizvajalec vina v Evropi: Les Grand Chais de France (LGCF),
    – MEDEX,
    – Časopis DELO,
    – DROGA KOLINSKA,
    – DANA,
    – Costella, …

Najcenejše sejemske stojnice?

  • Sejemske stojnice in sejmi
    Imamo ogromno izkušenj doma in v tujini na tem področju.
    (Prikazane slike so LE DEL referenc.)
  • Vsak podjetnik se sprašuje:
    – Bi sploh šli na sejem in zakaj – kaj bomo imeli od tega?
    – In, če: kako se pripraviti, kdo bo to naredil?
    – Kakšno opremo potrebujem in kje jo dobim?
    – Najem ali nakup? Koliko to stane?
    – Itd …

Vprašajte. Nič ne stane.
Če vemo odgovor, vam rade volje pomagamo.

Pošljite email ali vprašanje. Imamo ogromno izkušenj pri tem in vam lahko preprečimo prenekatero težavo in prihranimo veliko denarja.

Najhitreje:

Radi imamo telefon:
Veliko lahko vprašaš
(in še več izveš), lažje se odločiš,
dobiš takojšnjo pomoč. 
Nič ne stane in nihče te ne gnjavi.

Lahko vprašate kar tu:

Zanima nas ...

Ali pošljete email:

Summary
Občikovanje in izdelava sejemskih stojnic
User Rating
5 based on 2 votes
Service Type
Občikovanje in izdelava sejemskih stojnic
Provider name
MASARU d.o.o.,
na Rojah,3,Ljubljana-1000,
Telephone No.041 68 48 48
Area
Ljubljana
Description
Oblikovanje (3D model, študija, ...) sejemskih stojnic: - idejna zasnova, - izbira konstrukcije in materialov, - 3D model in grafično oblikovanje vsebine. - izvedba.
Close Menu