Celostna grafična podoba

Kdo potrebuje celostno grafično podobo? In v kakšnem obsegu?

s.p., d.n.o.,
k.d. ali mini d.o.o.

Večina obrtnikov ali podjetnikov najprej potrebuje logotip “Zaenkrat rabimo samo to…”. Konec koncev so vas že pri registraciji in urejanju dokumentacije vprašali, če boste poslovali s štampiljko ali ne? Marsikatera uradna ustanova še vedno zahteva žig ali štampiljko ali vsaj napis poleg podpisa: “Ne poslujemo z žigom.” (v Evropi tega ni in po slovenski zakonodaji žig tudi ni več potreben – podpis je dovolj).

Potrebujete torej logotip. OK. Kaj potem? Sledijo:
– vizitka,
– dopisni list,
– račun,
– tabla na naslovu podjetja,
– …

In nato še cela vrsta ‘aplikacij’, vse izhajajo iz logotipa in nato pisava (fonti) in osnovna logika (kje je kaj – oblikovno), ki ste jo uporabljali od začetka. Vizuelno je vsakič seveda malo drugače in, če zberete vse skupaj …

“Ja celostna grafična podoba – saj jo potrebujemo, ampak prvo je posel … To je najbolj pomembno”.

Sedaj pa je prišel čas, ko razmišljate o čem več. Konec koncev, želite narediti nek red, postaviti neka pravila, smernice in dati vizuelno podobo ‘ad acta’.

Temu služi celostna grafična podoba. Tudi, če vam je v tem trenutku preveč in vam zadošča le logotip, vas vabimo, da si vseeno malo ogledate primere in podstrani – kaj veš, kaj se bo odprlo …

Za ta primer (velikostni razred), priporočamo paketa:
– LOGO
– CGP MIN

Mali d.o.o.
ali ‘utečeni’ s.p.

Začetek je lahko podoben, kot pri s.p. ali pri micro d.o.o. Navadano v običajnem, malem d.o.o. podjetju že prej začnejo razmišljati o vizuelni podobi. Celostna grafična podoba ima večji pomen. Mali d.o.o. se bolj zaveda tega.

Pomembno jim je, kako se bodo ali se pojavljajo v javnosti. Vsak seveda želi imeti kar čim boljšo podobo v javnosti. Enotno in razpoznavno.

Najbolje je, da je vizuelna podoba enotna in, da se pojavlja povsod enako. Na vseh področjih (kjer je le možno) se mora podjetje predstavljati z enotno podobo.

Sicer se nekdo vedno ukvarja s tem – in ta nekdo je navadno direktor … . Tako je najbolje narediti red: celostna grafična podoba s pravilnikom o uporabi.

Najslabše in najdražje je:
– spremenjati pravila, kako se pojavljamo,
– spreminjati podobo in kliente navajati na novo vizuelno podobo,
– misliti, da si klienti želijo nekaj novega in jo zato spremeniti.

Več o tem vam lahko povemo na sestanku, ki vas nič ne stane ali obremenjuje.

Če pa že veste, kaj želite, vam priporočamo, da si ogledate naslednja paketa:
– CGP MIN
– CGP MEDIUM
– CGP MEDIUM PLUS

‘Povprečni’ d.o.o.
ali d.d.

V bistvo vse to že vedo. Celostna grafična podoba je že od nekdaj nujno potrebna, mogoče jo želijo izboljšati ali osvežiti. Mogoče potrebujejo le redesign

Mogoče želijo samo razširiti in določiti širšo uporabo aplikacij. Ali poenostaviti in določiti uporabo, ki je doslej niso predvideli.

V vsakem primeru se podjetje sreča s termini, kot so graditev blagovne znamke in branding. Pojavljanje v javnosti je postalo zelo pomembno in ne samo vizuelno!

Imamo izkušnje s tem in jih z veseljem podelimo z vami. Vsekakor vas vabimo, da si ogledate primerjavo paketov celostnih grafičnih podob in še posebej, kaj vsebujejo.

Priporočamo pakete:
– CGP MEDIUM PLUS
– CGP MAX
– CGP AL INCLUSIVE

 

Nekaj primerov celostnih grafičnih podob

Na podstraneh lahko najdete nekaj primerov celostnih grafičnih podob (CGP), s kratkim opisom. Vsaka grafična podoba mora obsegati priročnik o uporabi (ki je obvezen del, narejen po študiji in v skladu s komunikacijo z naročnikom).

Celostna grafilčna podoba je za vsakega klienta drugačna – vsak ima svoje želje. Primeri teh celostnih grafičnih podob imajo svoje podstrani z opisom. Podrobnosti ne objavljamo.
Potencialnemu klientu na sestanku tako ali tako prikažemo kaj vse lahko celostna grafična podoba obsega in z se z njim skupaj odločimo za optimalno vsebino.

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

AT TEAM

Dejavnost: dobavitelj opreme za servis vozil

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

Gozdno gospodarstvo Bled

Dejavnost: gozdarstvo, nakup in prodaja lesa ...

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

ERIGO

Dejavnost: arhitektura

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

KOLEKTOR GROUP

Dejavnost: največji svetovni proizvajalec komutatorjev

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

Ljubljanski geodetski biro

Dejavnost: geodetske storitve

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

SIGMA SISTEMI

Dejavnost: IT rešitve, sistem PANTHEON

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

VISIT

Dejavnost: Electronic Data Interchange - EDI (IT)

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

SOFTING

Dejavnost: IT

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

SGSP GROUP

Dejavnost: nepremičnine

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

ZNAK

Dejavnost: velikoformatni tisk, sejemski sistemi, POS stojala,

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

ARHAR

Dejavnost: lesnoobdelovalni stroji in postrojenja

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

MASARU

Dejavnost: DESIGN www VIDEO

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

Elektra Drole

Dejavnost: elektromotorji in oprema, previjanje

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

ELITE SLOVENIJA

Dejavnost: moda in modni dodatki

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

VARNA HIŠA GORENJSKE

Dejavnost: neprofitna organizacija - varna hiša za ženske

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

INTER GOZD

Dejavnost: orodja za delo v gozdu

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

ALEBON

Dejavnost: dobavitelj hrane za fast food prodajalne

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

ZAKLADNICA DOBRIH IDEJ

Dejavnost: darilni program

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

PROFI

Dejavnost: gospodinjska potrošna oprema

12 - Celostna grafična podoba - CVI - Corporate Visual identity - Branding - Design package

FOLEX - v nastajanju

Dejavnost: termoformirana folija in embalaža

Koliko stane?

Vprašajte kar tu:

Zanima nas ...

Ali pošljite email:

Summary
Izdelava celostnih grafičnih podob | Vizuelna podoba | Branding
User Rating
5 based on 1 votes
Service Type
Izdelava celostnih grafičnih podob | Vizuelna podoba | Branding
Provider name
MASARU d.o.o.,
Na Rojah,3,Ljubljana-1000,
Telephone No.041 68 48 48
Area
Ljubljana
Description
Vizuelna podoba podjetja ali organizacije
Close Menu