Ta spletna stran uporablja t.i. "piškotke", da bi zagotovila najboljšo izkušnjo za uporabnika.
Piškotki so male datoteke, shranjene v vaši napravi in omogočajo veliko različnih funkcionalnosti.
Pogosto omenjamo konsistentnost podobe.
Če tega ni, so vzroki in posledice lahko:
Posledice:
Rešitev:
Ceneje je imeti urejeno celostno grafično podobo, kot vedno znova iskati, naročati, plačevati oblikovanje, ipd.
Marsikaj od tega bi bilo lahko preprosto urejeno v celostni grafični podobi ... "in čao!"
Vaša blagovna znamka (ali podjetje) je bolj prepoznavna.
Ne mislimo (samo) vidna. Prepoznavna!
Postopek je (pre)pogosto:
Primer:
Vodja marketinga mora (spet) pripraviti reklamno kampanjo... Design, huh!
Kakšna naj bo velikost? Kako tokrat oblikovati? Podoba. Sporočilo. Tekst. Pozicija vsega,... cel kup dela in skrbi...
Direktor, šef ali vodja je "dal komando" in povečati je treba prodajo, promocijo itd.
Vse OK, samo ...
Nekatere stvari bi lahko imeli že določene in standardno urejene. Namesto tega pogosto oblikujemo nekaj na novo...
Saj to ni ravno poceni!
... in potem ima vsak svoje ideje, ki jih je nekje slišal in ...
... in pol' je pameten k strela!
Če bi podobo uredili in poenotili bi na trgu vedno znova nastopali enotno, prepoznavno.
Vedno nekaj spreminjamo in to ni dobro za blagovno znamko.
Pozanimala sem se, kaj vse lahko vsebuje celostna grafična podoba.
Pišuka! Vse to?
Evo, točno to potrebujemo. :-)
... in potem je 'cica-maca iz marketinga' naročila izdelavo, redesign ali ureditev celostne grafične podobe...
... in je vrgla polovico skrbi v kanto!
Urejenost podobe se pozna. Najmanj v večjem zaupanju strank.
Urejenost podobe "ne bo kar čarobno dvignila prodaje" (itak). To je "tek na dolge proge...".
Je nujna in vendar manjša manjša investicija, ki se gotovo povrne.
In naša vodja marketinga se lahko posveti drugim izzivom ... ;-)