#145:

Zakaj potrebujete celostno grafično podobo?

#145:

Zakaj potrebujete celostno grafično podobo?

#1451:

Podoba bo enotna

Pogosto omenjamo konsistentnost podobe.
Če tega ni, so vzroki in posledice lahko:

  1. Menjava tiskarja ali podizvajalca.
    Vsakič naredi malo drugače, druge barve, mogoče celo druga tipografija, lokacije elementov (logotip, podatki,...), dimenzije. Karkoli je natisnjeno odstopa od določenega (enkrat tako, drugič drugače), kako so določene barve, papir, npr.: kakšne nalepke uporabljate, kdo je skrbnik in ali kdo skrbi za uvajanje celostne grafične podobe,... .
  2. Menjava spletnega oblikovalca in razvijalca spletnih strani.
    Še posebej, če je spletne strani naredil, ker je bilo poceni (je kupil neko predlogo, niso znali narediti po svoje, dizaj predloge je bil lep in …).
  3. Vedno znova nekaj oblikujemo za neko promocijo ali reklamno kampanijo (zgodba spodaj) in potrošimo veliko časa, pa še oblika ni več enotna …
  4. "You name it!"

 

Posledice:

  • Vaš kupec težje prepozna, da gre za isto podjetje.
  • Manj zaupa ...
  • Potencialni kupec vas mogoče sploh ni prepoznal.

 

Rešitev:

  • Z enotno podobo so te težave odpravljene (če ne vse, pa skoraj vse).
#1452:

Ker je ceneje

Ceneje je imeti urejeno celostno grafično podobo, kot vedno znova iskati, naročati, plačevati oblikovanje, ipd.

Marsikaj od tega bi bilo lahko preprosto urejeno v celostni grafični podobi ... "in čao!"

#1453:

Prepoznavni boste

Vaša blagovna znamka (ali podjetje) je bolj prepoznavna.

Ne mislimo (samo) vidna. Prepoznavna!

#1454:

Manj stresa

Postopek je (pre)pogosto:

  • napišete zahteve,
  • mogoče iščete izvajalca / oblikovalca,
  • primerjate ponudbe,
  • izberete in se z njim dogovarjate,
  • preverjate, kaj in kako je narejeno
    (spet malo drugače, da vidimo, če bo OK...)
  • itd.
Malo za hec:
Dobra stran teh skrbi (če je skrb zaupana moškemu):
z vsakim novim sivim lasom od skrbi, moški samo pridobi...

Spoštovane dame - se opravičujemo. :-)
#1455:

Promocija bo cenejša in lažja

Hudomušen (a resničen) primer gospodične v oddelku marketinga :-)

1

Primer:

Vodja marketinga mora (spet) pripraviti reklamno kampanjo... Design, huh!

Kakšna naj bo velikost? Kako tokrat oblikovati? Podoba. Sporočilo. Tekst. Pozicija vsega,... cel kup dela in skrbi...

2

Direktor, šef ali vodja je "dal komando" in povečati je treba prodajo, promocijo itd.

Vse OK, samo ...

3

Nekatere stvari bi lahko imeli že določene in standardno urejene. Namesto tega pogosto oblikujemo nekaj na novo...

Saj to ni ravno poceni!

4

... in potem ima vsak svoje ideje, ki jih je nekje slišal in ...

5

... in pol' je pameten k strela!

6

Če bi podobo uredili in poenotili bi na trgu vedno znova nastopali enotno, prepoznavno.

Vedno nekaj spreminjamo in to ni dobro za blagovno znamko.

7

Pozanimala sem se, kaj vse lahko vsebuje celostna grafična podoba.

Pišuka! Vse to?

8

Evo, točno to potrebujemo. :-)

9

... in potem je 'cica-maca iz marketinga' naročila izdelavo, redesign ali ureditev celostne grafične podobe...

10

... in je vrgla polovico skrbi v kanto!

11

Urejenost podobe se pozna. Najmanj v večjem zaupanju strank.

Urejenost podobe "ne bo kar čarobno dvignila prodaje" (itak). To je "tek na dolge proge...".

Je nujna in vendar manjša manjša investicija, ki se gotovo povrne.

12

In naša vodja marketinga se lahko posveti drugim izzivom ... ;-)

#14:

Povezani prispevki: