#145:

Zakaj potrebujete celostno grafično podobo?

#1451:

Podoba bo
enotna
(konsistentna)

Pogosto omenjamo konsistentnost podobe.
Če tega ni, so vzroki in posledice lahko:

  1. Menjava tiskarja ali podizvajalca.
    Vsakič naredi malo drugače, druge barve, mogoče celo druga tipografija, lokacije elementov (logotip, podatki,...), dimenzije. Karkoli je natisnjeno vedno odstopa od določenega, enkrat tako, drugič drugače  (kako so določene barve, papir, npr.: kakšne nalepke uporabljate, kdo je skrbnik in ali kdo skrbi za uvajanje celostne grafične podobe,...).
  2. Menjava spletnega oblikovalca in razvijalca spletnih strani.
    Še posebej, če je spletne strani naredil, ker je bilo poceni (je kupil neko predlogo, niso znali narediti po svoje, dizaj predloge je bil lep in …).
  3. Vedno znova nekaj oblikujemo za neko promocijo ali reklamno kampanijo (zgodba spodaj) in potrošimo veliko časa, pa še oblika ni več enotna …
  4. "You name it!"

 

Posledice:

  • Vaš kupec težje prepozna, da gre za isto podjetje.
  • Potencialni kupec vas mogoče sploh ni prepoznal.

 

Rešitev:

  • Z enotno podobo so te težave odpravljene.
#1452:

Ker je ceneje,
kot ne imeti je

Ceneje je imeti urejeno celostno grafično podobo, kot vedno znova iskati, naročati, plačevati oblikovanje, ipd.

Marsikaj od tega bi bilo lahko preprosto urejeno v celostni grafični podobi ... "in čao!"

#1453:

V množici 
izdelkov 
so vaši
prepoznavni

Vaša blagovna znamka (ali podjetje) je bolj prepoznavna.

Ne mislimo (samo) vidna. Prepoznavna!

#1454:

Manj stresa za vodjo ali direktorja marketinga

Postopek je (pre)pogosto:

  • napišete zahteve,
  • mogoče iščete izvajalca / oblikovalca,
  • primerjate ponudbe,
  • izberete in se z njim dogovarjate,
  • preverjate, kaj in kako je narejeno
    (spet malo drugače, da vidimo, če bo OK...)
  • itd.
Malo za hec:
Dobra stran teh skrbi (če je skrb zaupana moškemu):
z vsakim novim sivim lasom od skrbi, moški samo pridobi...

Spoštovane dame - se opravičujemo. :-)
#1455:

Promocija
bo cenejša
in lažja

Hudomušen (a resničen) primer gospodične v oddelku marketinga :-)

1

Primer:

Vodja marketinga mora (spet) pripraviti nek dizajn za reklamno kampanjo... 

Kakšna naj bo velikost? Kako tokrat oblikovati? Tekst, pozicija vsega,... cel kup dela in skrbi...

2

Direktor, šef ali vodja je "dal komando" in povečati je treba prodajo, promocijo itd.

Vse OK, samo ...

3

Nekatere stvari bi lahko imeli že določene in standardno urejene. Namesto tega pogosto oblikujemo nekaj na novo... Saj to ni poceni!

4

... in potem ima vsak svoje ideje, ki jih je nekje slišal in ...

5

... in pol' je pameten k strela!

6

Če bi podobo uredili in poenotili bi na trgu vedno znova nastopali prepoznavno.

Vedno nekaj spreminjamo in to ni dobro za blagovno znamko.

7

Pozanimala sem se, kaj vse lahko vsebuje celostna grafična podoba.

Pišuka! Vse to?

8

Evo, točno to! :-)

9

... in potem je 'cica-maca iz marketinga' naročila izdelavo, redesign ali ureditev celostne grafične podobe...

10

... in je vrgla polovico skrbi v kanto!

11

Urejenost podobe se pozna. Najmanj v večjem zaupanju strank. Urejenost podobe "ne bo kar čarobno dvignila prodaje" (itak). To je "tek na dolge proge...". Je nuja in vendar manjša manjša investicija, ki pa se gotovo povrne.

12

In naša vodja marketinga se lahko posveti drugim izzivom ... ;-)

#14:

Povezani
prispevki:

#145:

Zakaj potrebujete  celostno grafično podobo?

(... se najbolje vidi na večjih zaslonih.)

Ta spletna stran je B2B

(Business to business)

Najbolje je vidna na osebnih računalnikih (izjemoma na nekaterih tablicah ali telefonih). Za telefone ipd. je prikaz nekaterih vsebin izklopljen. Če vas zanima več, pokličite.

Grizem samo od petkih po 15:00 uri... :-)

041 68 48 48