To je posledica, če nimate določene podobe in izvedbe v priročniku in po možnosti stalnega oblikovalca (in še ta se mora držati določil v celostni grafični podobi).
Posledice:
Koliko to zares stane?
Že pred kakimi 20 leti je veljalo, da je nov kupec 20x dražji, ko stari. Danes je to gotovo še dražje.
OK, ne vemo, kaj prodajate...
So to mogoče masleni keksi za prodajo v trgovinah ali imate lokal, izdelujete prevleke za avtomobilske sedeže ali pa imate čistilni servis...
Nekako se da oceniti in izračunati, koliko časa in denarja ste vložili:
Lahko bi tudi ocenili, koliko kupcev nam zaupa, ker imamo podobo res urejeno, delujemo profesionalno,...
Ali koliko njih nismo prepričali... (nekaj jih moti in ne bodo povedali kaj).
Rešitev:
Urejena celostna grafična podoba je le en del cele zgodbe.
V vsakem primeru je ni za zanemariti.
Namesto, da vam ta stran soli pamet in prepričuje
"...da morate nujno nekaj kupiti ..." (oh, joj),
se lahko sami vprašate, komu bolj zaupate: