#148:

Koliko stane, če nimate celostne grafične podobe?

#1481:

Na kratko:

Lahko popolnoma nič

Lahko pa kar precej. Kako to?


#1482:

Koliko vas 
to stane, 
pod lupo?

1. Vedno znova plačujete neko dodatno oblikovanje

Še posebej, za stvari, ki bi bile lahko določene v celostni grafični podobi. Kumulativno se tega lahko nabere kar lep znesek. Ne glede na to ali imate stalnega oblikovalca ali se ta menja — to je še slabše!
Pač, potrošili boste več.

2. Nekonsistetna podoba (se spreminja) in ste manj prepoznavni

To je posledica, če nimate določene podobe in izvedbe v priročniku in po možnosti stalnega oblikovalca (in še ta se mora držati določil v celostni grafični podobi). 

Posledice:

  • Težje vas prepoznajo.
  • Ko vas, vizualno delujete drugače. 
  • Delujete manj profesionalno ali celo nekoliko amatersko
    (kdo ve kaj si zares mislijo kupci o nas ...).
  • Kupec je nekoliko nesiguren (vsaj malo) ali celo v dvomih ...
    "Ste to res vi?" En del starih kupcev se je premislil...
  • In potem je treba iskati še dodatne nove kupce.

 

Koliko to zares stane?

#1482:

Koliko stane kupec?

Ste kdaj izračunali, koliko vas stane, da ste dobili kupca?

Že pred kakimi 20 leti je veljalo, da je nov kupec 20x dražji, ko stari. Danes je to gotovo še dražje.

OK, ne vemo, kaj prodajate...
So to mogoče masleni keksi za prodajo v trgovinah ali imate lokal, izdelujete prevleke za avtomobilske sedeže ali pa imate čistilni servis...

Nekako se da oceniti in izračunati, koliko časa in denarja ste vložili:

  • da ste pritegnili pozornost dosedanjih kupcev,
  • komunicirali z njimi in
  • nato pridobili vsakega izmed njih.

Lahko bi tudi ocenili, koliko kupcem nam zaupa, ker imamo podobo res urejeno, delujemo profesionalno,... in koliko njih nismo prepričali... nekaj jih moti in ne bodo povedali kaj...

 

Rešitev:
Urejena celostna grafična podoba je le en del cele zgodbe.
V vsakem primeru je ni za zanemariti.

Rešitev

Namesto, da vam ta stran soli pamet in prepričuje
"...da morate nujno nekaj kupiti ..." (oh, joj!),
se lahko sami vprašate, komu bolj zaupate:

  • podjetju, ki je že vizualno urejeno, deluje profesionalno ali
  • nekem (oprostite) "šalabajzarju", ki skuša napolniti lačna usta v svoji družini in bolj gleda, da bo prodal svoj … (karkoli), vse skupaj pa je "maaah ...".
Odgovor je preprost: 
uredite podobo.
To ni drago in ne sme biti drago.
Stara, kot svet: klient vas vpraša, če je lahko ceneje...
#14:

Povezani
prispevki:

#148:

Koliko stane, če nimateurejene celostne grafične podobe?

(... se najbolje vidi na večjih zaslonih.)

Ta spletna stran je B2B

(Business to business)

Najbolje je vidna na osebnih računalnikih (izjemoma na nekaterih tablicah ali telefonih). Za telefone ipd. je prikaz nekaterih vsebin izklopljen. Če vas zanima več, pokličite.

Grizem samo od petkih po 15:00 uri... :-)

041 68 48 48