#148:

Koliko stane, če nimate celostne grafične podobe?

#148:

Koliko stane, če nimate celostne grafične podobe?

#1481:

Na kratko

Lahko popolnoma nič

Še posebej, če imate malo / mikro dejavnost in je mogoče ne potrebujete. Več si lahko preberete na povezavah:

Lahko pa kar precej. Kako to?


#1482:

Koliko vas to stane, pod lupo?

1. Vedno znova plačujete neko dodatno oblikovanje

Še posebej, za stvari, ki bi bile lahko določene v celostni grafični podobi. Kumulativno se tega lahko nabere kar lep znesek. Ne glede na to ali imate stalnega oblikovalca ali se ta menja (kar je še slabše).

Pač, potrošili boste več.

2. Nekonsistetna podoba + manj prepoznavni = manj prometa

To je posledica, če podobe nimate in niste dovolj dobro določili uporabe v priročniku. Po možnosti tudi dogovorili stalnega oblikovalca in izvajalca - in še ta se mora držati določil v celostni grafični podobi. 

Posledice:

  • Težje vas prepoznajo.
  • Ko vas, vizualno delujete drugače. 
  • Delujete manj profesionalno ali celo nekoliko amatersko
    (kdo ve kaj si zares mislijo kupci o nas ...).
  • Kupec je nekoliko nesiguren ali celo v dvomih, kaj bo dobil ... "Ste to res vi?"
    En del starih kupcev se je premislil...
  • In potem je treba iskati še dodatne nove kupce.

 

Koliko to zares stane?
Huh, to ni poceni...

#1482:

Koliko stane kupec?

Ste kdaj izračunali, koliko vas stane, da ste dobili kupca?

Že pred kakimi 20 leti je veljalo, da je nov kupec 20x dražji, kor stari. Danes je to še dražje.

OK, ne vemo, kaj prodajate...
So to mogoče masleni keksi za prodajo v trgovinah ali imate lokal, izdelujete prevleke za avtomobilske sedeže ali pa imate čistilni servis...

Nekako se da oceniti in izračunati, koliko časa in denarja ste vložili:

  • da ste pritegnili pozornost kupcev,
  • komunicirali z njimi in
  • nato pridobili vsakega izmed njih.

Lahko bi tudi ocenili, koliko kupcev nam zaupa, ker imamo podobo res urejeno, delujemo profesionalno,...

Ali koliko njih nismo prepričali... (nekaj jih moti in ne bodo povedali kaj).

 

Rešitev:
Urejena celostna grafična podoba.
Čeprav je to le en del cele zgodbe.
V vsakem primeru je ni za zanemariti.

Rešitev

Namesto, da vam ta stran soli pamet in prepričuje
"...da morate nujno nekaj kupiti ..." (oh, joj),
se lahko sami vprašate, komu bolj zaupate:

  • podjetju, ki je urejeno, deluje profesionalno ali
  • pač nekem (oprostite, "šalabajzarju"), ki skuša napolniti lačna usta v svoji družini in bolj gleda, da bo prodal svoj … (karkoli), vse skupaj pa je "maaah ...".
Odgovor je preprost: uredite podobo.
To ni drago in ne sme biti drago.
Stara, kot svet: klient vas vpraša, če je lahko ceneje...
#14:

Povezani prispevki: