#144:

Kdo potrebuje celostno grafično podobo in kdo ne?

#1441:

Kdo jo potrebuje? 

Kratek odgovor: skoraj kdorkoli, ki opravlja neko dejavnost in jo promovira.

Opis:
Če nekdo nudi storitve ali izdeluje izdelke in to želi promovirati, bo slej ko prej prišel do vprašanj:

  • kako naj se to imenuje?
  • potrebujem nek znak...
  • kje se oglašujem?
  • vizualno, kako bo vse skupaj izgledalo?
  • kako naj vedno izgleda?
  • … (lahko bi še naštevali)

Če nima celostne grafične podobe urejene za vse to potroši veliko preveč časa in denarja.

Vedno sproti, ko potrebuje plačuje nekoga ali se ubada s tem. Pogosto vsakič malo drugače... (sprva enotno, sčasoma se konsistentnost razvodeni).

S celostno grafično podobo se lahko vse to uredi in privarčuje veliko denarja in časa. 

 

Frustracije vodje marketinga, ki skrbi za promocijo:

#1442:

Kdo je NE potrebuje?

Kratek odgovor: dejavnost, ki se ne promovira.
Primer je lahko 'mikro dejavnost' ali dejavnost 'od ust do ust'.

Pod 'mikro dejavnost' je mišljeno:

Mali s.p. ali d.n.o., klub, društvo ipd., ki deluje v malem krogu. Mogoče si omisli logotip ali zgolj minimalne stvari.

 

Pod '... se ne promovira' pa:

Dobesedno. Tudi, da verjetno ne potrebuje niti spletne strani, socialnih omrežij (’Fakebook’ ipd.), YouTube kanala ipd.

#14:

Povezani
prispevki:

#144:

Kdo potrebuje celostno grafično podobo in kdo ne?

(... se najbolje vidi na večjih zaslonih.)

Ta spletna stran je B2B

(Business to business)

Najbolje je vidna na osebnih računalnikih (izjemoma na nekaterih tablicah ali telefonih). Za telefone ipd. je prikaz nekaterih vsebin izklopljen. Če vas zanima več, pokličite.

Pokličite, vprašajte:

041 68 48 48

Grizem samo od petkih po 15:00 uri... :-)