#144:

Kdo potrebuje celostno grafično podobo in kdo ne?

#144:

Kdo potrebuje celostno grafično podobo in kdo ne?

#1441:

Kdo jo potrebuje? 

Kratek odgovor: skoraj kdorkoli, ki opravlja neko dejavnost in jo promovira.

Opis:
Če nekdo nudi storitve ali izdeluje izdelke in to želi promovirati, bo slej ko prej prišel do vprašanj:

  • kako naj se to imenuje?
  • potrebujem nek znak...
  • kje se oglašujem?
  • vizualno, kako bo vse skupaj izgledalo?
  • kako naj vedno izgleda?
  • … (lahko bi še naštevali)

Če nima celostne grafične podobe urejene za vse to potroši veliko preveč časa in denarja.

Vedno sproti, ko potrebuje plačuje nekoga ali se ubada s tem. Pogosto vsakič malo drugače... (sprva enotno, sčasoma se konsistentnost razvodeni).

S celostno grafično podobo se lahko vse to uredi in privarčuje veliko denarja in časa. 

 

Frustracije vodje marketinga, ki skrbi za promocijo:

#1442:

Kdo je NE potrebuje?

Kratek odgovor: dejavnost, ki se ne promovira.
Primer je lahko 'mikro dejavnost' ali dejavnost 'od ust do ust'.

Pod 'mikro dejavnost' je mišljeno:

Mali s.p. ali d.n.o., klub, društvo ipd., ki deluje v malem krogu. Mogoče si omisli logotip ali zgolj minimalne stvari.

 

Pod '... se ne promovira' pa:

Dobesedno. Tudi, da verjetno ne potrebuje niti spletne strani, socialnih omrežij (’Fakebook’ ipd.), YouTube kanala ipd.

#14:

Povezani prispevki: