Ta spletna stran uporablja t.i. "piškotke", da bi zagotovila najboljšo izkušnjo za uporabnika.
Piškotki so male datoteke, shranjene v vaši napravi in omogočajo veliko različnih funkcionalnosti.
Podobno, kot celostna grafična podoba podjetja, ima tudi podoba blagovne znamke, prav tako določila, strnjena v priročnik, pri čemur so nekoliko drugačna. Navadno jih je precej manj oziroma so drugačne vrste.
Vsak izdelek ima lahko svoje tržne poti in možnosti, kaj vsebuje celostna grafična podoba blagovne znamke je tako lahko zelo veliko.
Elementi celostne grafične podobe blagovne znamke:
Mogoče se sliši nenavadno: zasnova elementov je vedno v mislih na izvedbo aplikacij (praktično uporabo).
To velja tako za celostno podobo podjetja, kot za celostno podobo blagovne znamke.
Aplikacije:
Zanje bo slej ko prej potrebno oblikovati vse, kar bodo izdelki "potrebovali zase" ali boste vi potrebovali za njihovo promocijo.
Na začetku vam lahko 'kožo rešuje oblikovalec' vendar je dobro narediti red.
Najbolje bo izdelati priročnik z jasnimi določili o podobi: celostna grafična podoba blagovne znamke.
Odgovor:
Da, potrebujete celostno grafično podobo blagovne znamke.
Če vam podobo in vizualna določila posreduje vaš principal (oz. dobavitelj) je načeloma vse jasno.
Res, da vaši dobavitelji niso ravno enotni glede 'brendiranja' in se lahko zelo razlikujejo s pravili, materiali, itd.. Zelo različno je lahko. Navadno posredujejo osnovna določila iz njihovega priročnika.
Primer: ORBICO d.o.o.
Zastopnik za blagovne znamke: ARIEL, UHU, TESA, LENOR ...
Odgovor:
Načeloma ne potrebujete celostne grafične podobe blagovne znamke, celostno grafično podobo podjetja pa.
Kadar gre za OEM sodelovanje in te izdelke tržite pod vašo blagovno znamko - seveda!
Npr.: Janez Novak s.p. / d.o.o. ipd.
Storitev: vulkanizerstvo.
Blagovna znamka: "Hitre gume".
Odgovor:
Da, potrebujete celostno grafično podobo blagovne znamke ali bolje: podjetja.
Podjetje Maremico d.o.o. trži izdelke pod blagovnimi znamkami LECTUS, LETICIA, BOXSPRING in drugih. Premišljena in lepo urejena podoba in promoviranje blagovnih znamk.
Verjetno so vam njihove blagovne znamke (LECTUS, LETICIA,...) bolj znane, kot podjetje samo (MAREMICO). ;-)
Podjetje Kolpa d.d. ima v svojem prodajnem programu blagovne znamke KOLPA SAN, KERROCK in KOLPA SOLUTIONS.
V tem primeru so blagovne znamke med seboj vizualno sorodne (ista pisava, skladne barve...).
Podjetje Žito, d. d. promovira in trži več blagovnih znamk iz svojega programa (Zlato polje, 1001 CVET, Maestro, Natura, Šumi, Gorenjka in druge ...)
V tem primeru ima lahko vsaka blagovna znamka svojo vizualno podobo, svoj način promoviranja, tržne poti, čeprav so vse pod skupno blagovno znamko ŽITO.