#142:

Kaj je celostna grafična podoba blagovne znamke?

#1421:

Na kratko:

To so smernice in določila vizualnega izgleda, pogosto razumljeno "embalaže izdelkov" (še zdaleč ni tako). 

Poudarek je na pojavljanju blagovne znamke v medijih komuniciranja. Embalaža je samo del, res pa je, da izdelke pogosto prepoznamo po embalaži ali po vizualni označitvi izdelka. Lahko pa gre tudi za obliko izdelkov samih oz. grafične opreme na njih.

Celostna grafična podoba blagovne znamke in celostna grafična podoba podjetja nista enaki, lahko pa sta vizualno sorodni ali usklajeni (glej primer spodaj: kolpa). V veliko primerih sploh nista enaki (npr.: zastopstva).
Primer 'odprte' embalaže (za tisk) za izdelek Vivastrips podjetja TOSAMA.
#1422:

Malo več ...

Podobno, kot celostna grafična podoba podjetja, ima tudi podoba blagovne znamke prav tako določila, strnjena v priročnik, pri čemur so nekoliko drugačna. Navadno jih je precej manj.

Vsak izdelek ima lahko svoje tržne poti. Možnosti, kaj vsebuje celostna grafična podoba blagovne znamke je tako lahko zelo veliko.

Elementi celostne grafične podobe blagovne znamke:

  • logotip / zaščitni znak,
  • barve,
  • tipografija (na embalaži / izdelku),
  • lokacije elementov in pojavljanje logotipa ,
  • razmerja velikosti,
  • minimalni prostor,
  • minimalna velikost. ...

Mogoče se sliši nenavadno: zasnova elementov je vedno v mislih na izvedbo aplikacij (praktično uporabo). To velja tako za celostno podobo podjetja, kot za celostno podobo blagovne znamke.

Aplikacije:

  • embalaža in sistem embalaž,
  • oglasi / koncept,
  • promocijski material (katerikoli),
  • koncept predstavitve na spletni strani (samo koncept),
  • spletne aplikacije
  • ...
#1423:

Ali jo potrebujete:

Primer: sami izdelujete ali proizvajate izdelek(-ke)

Zanje bo slej ko prej potrebno oblikovati vse, kar bodo izdelki "potrebovali zase" ali boste vi potrebovali za njihovo promocijo. Na začetku vam lahko 'kožo rešuje oblikovalec' slej ko prej pa je dobro narediti red.

Najbolje bo izdelati priročnik z jasnimi določili o podobi (celostna grafična podoba blagovne znamke).

Odgovor:
da, potrebujete celostno grafično podobo blagovne znamke.

Primer: samo tržite izdelke (imate zastopstvo), svojih pa ne izdelujete ...

Če vam podobo in vizualna določila posreduje vaš principal (oz. dobavitelj) je načeloma vse jasno.
Res, da vaši dobavitelji niso ravno enotni glede 'brendiranja' in se lahko zelo razlikujejo s pravili, materiali, itd.. Zelo različno je lahko. Navadno posredujejo osnovna določila iz njihovega priročnika (če ga imajo ...).

Odgovor:
načeloma ne potrebujete celostne grafične podobe blagovne znamke (razen, kadar gre za OEM sodelovanje in te tržite pod vašo blagovno znamko).

Primer: zgolj opravljate storitev in jo promovirate pod nekim imenom (blagovno znamko), ki je drugačno od imena ali podobe vašega podjetja.

Odgovor:
da, potrebujete celostno grafično podobo blagovne znamke ali bolje: podjetja.

#1424:

Dobri primeri
za vzgled:

MAREMICO

Podjetje Maremico d.o.o. trži izdelke pod blagovnimi znamkami LECTUS, LETICIA, BOXSPRING in drugih. Premišljeno in lepo urejena podoba in promoviranje blagovnih znamk.

Verjetno so vam njihove blagovne znamke (LECTUS, LETICIA,...) bolj znane, kot podjetje samo (MAREMICO). ;-)

(Opomba: logotipi so last njenega lastnika.)

KOLPA

Podjetje Kolpa d.d. ima v svojem prodajnem programu blagovne znamke KOLPA SAN, KERROCK in KOLPA SOLUTIONS.

V tem primeru so blagovne znamke med seboj vizualno sorodne (ista pisava, skladne barve...).

(Opomba: logotipi so last njenega lastnika.)

ŽITO

Podjetje Žito, d. d. promovira in trži več blagovnih znamk iz svojega programa (Zlato polje, 1001 CVET, Maestro, Natura, Šumi, Gorenjka in druge ...)

V takem primeru ima lahko vsaka blagovna znamka zase svojo vizualno podobo, svoj način promoviranja, tržne poti, čeprav so v tem primeru vse pod skupno blagovno znamko ŽITO.

(Opomba: logotipi so last njenega lastnika.)
#14:

Povezani
prispevki:

#142:

Kaj je celostna grafična podoba blagovne znamke?

(... se najbolje vidi na večjih zaslonih.)

Ta spletna stran je B2B

(Business to business)

Najbolje je vidna na osebnih računalnikih (izjemoma na nekaterih tablicah ali telefonih). Za telefone ipd. je prikaz nekaterih vsebin izklopljen. Če vas zanima več, pokličite.

Grizem samo od petkih po 15:00 uri... :-)

041 68 48 48