Grafično oblikovanje: na začetku vsak potrebuje vsaj logotip … nato:
– “Bom videl, kako bo šlo…”
– “Najprej je treba kaj zaslužit …”
In tako naprej. Normalno.

Začnite torej z logotipom. 🙂

Logotipu sledi celostna grafična podoba. Slej, ko prej ugotovite, da jo potrebujete. Kasneje: branding.

Celostna grafična podoba je logočna posledica uspešnega začetka. Grafično oblikovanje naj na enoten način predstavlja podjetje. Napravite ‘red v hiši’ in izboljšajte vašo vizuelno podobo.

Marsikdo ugotovi, da vizitke niso dovolj. Kaj bo naredil vaš klient z vašo vizitko: bo šel na vašo spletno stran in srfal po njej?

Naši klienti še vedno želijo prospekt ali brošuro ali kaj več. Kljub internetu je zelo koristno imeti še nekaj …
Spet grafično oblikovanje …

Čeprav marsikdo zelo dvomi v predstavitve na sejmih so za veliko dejavnosti nujni. Zakaj ljudje še hodijo na sejme?

Za podjetja, ki prodajajo izdelke v trgovinah pa je veliko vprašanje o POS stojalih: da ali ne? Kako poskrbeti za enotno grafično oblikovanje?

Najhitreje:

Radi imamo telefon:
Veliko lahko vprašaš
(in še več izveš), lažje se odločiš,
dobiš takojšnjo pomoč. 
Nič ne stane in nihče te ne gnjavi.

Lahko vprašajte kar tu:

Zanima nas ...

Ali pošljete email:

Close Menu