Preden sploh karkoli ...

Preden se odločite, da bi neko dejavnost promovirali, se sama po sebi ponujajo vprašanja:

Marketing-survey-people-opinion-small
Vsi smo kupci in poskušamo nekaj izboljšati, najti neko rešitev ...
Kakšno mnenje imamo o nečem?

Kdo so naši kupci in kaj želijo?

Kdo so? Kaj iščejo? Kaj želijo?
Nenazadnje na kakšen način želijo izvedeti, da imate rešitev zanje? 

To si želi vedeti vsak podjetnik.
Če ne ugotovi, pač potroši več denarja in truda za promocijo, to je vse.

Kako to ugotoviti? Obstaja več načinov.
Tu sta dva primera kako narediti preprosto ali celo brezplačno raziskavo.

masaru-marketing-pizza-3-small
Če je imate picerijo: kaj želi kupec videti in prebrati preden gre v picerijo?

OK, naredili ste raziskavo, kaj sedaj?

Huh, kaj pa, če ga nimamo?   Naj:

  • Stranki svetujete, kam naj gre – vam bo hvaležna in si vas zapomnila?
  • Povečate svojo paleto izdelkov / storitev?
  • Ne naredite nič in od tega? (Včasih je to tudi opcija …)
masaru-need-a-promo-types-of-promotion-SLO-small
Kakšen način promocije bi vam še dodatno lahko pomagal?

OK, naredili ste raziskavo, kaj sedaj?

Sledi vprašanje, KDO bo naredil (ali prenovil):

Z drugimi besedami, promocija na osnovi  What is needed and wanted  je pač cenejša in bolj učinkovita. 
Nič ni narobe, če ankete ali raziskave nimate (verjetno ne), samo bolj trdo morate delati in pač dražje je vse, kar tržite ali promovirate.

Ne delamo raziskav, lahko pa vam pri tem pomagamo. Karkoli delamo za vas, vas bomo verjetno vprašali po njej.
In, če je nimate, nič hudega. Bomo pač pomagali z izkušnjami v marketingu in trženju. Kar sploh ni slabo.

Najhitreje:

Radi imamo telefon:
Veliko lahko vprašaš
(in še več izveš), lažje se odločiš,
dobiš takojšnjo pomoč. 
Nič ne stane in nihče te ne gnjavi.

Lahko vprašajte kar tu:

Zanima nas ...

Ali pošljete email:

Close Menu